آغاز تولید محصولات جام بالکن توسط شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان

  • دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 13:15

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان، تولید محصولات جام بالکن را آغاز نمود.
آغاز تولید محصولات جام بالکن توسط شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی کوپال اصفهان، در سال جدید با شیوع بیماری کرونا انتظار می‌رفت که بسیاری از واحدهای صنعتی به‌علت همه‌گیر شدن این بیماری از میزان تولید خود کاسته یا حتی دچار رکود شوند ولی خوشبختانه شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان به‌غیر حفظ میزان تولید خود همانند ادوار گذشته، به تولید محصولات با فناوری جدید هم سو با فناوری روز دنیا رو آورده است از این رو با توجه به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان مفتخر است با معرفی محصولات جدید جام بالکن با کیفیت بالا در بازار محصول عرصه‌ای نو رو به پیشرفت باز کند.

 

یکی از نکات مهمی که همیشه مورد توجه مدیریت محترم شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان بوده، تولید محصولات جدید مطابق با تکنولوژی روز دنیا بوده که بتوان دست مصرف‌کننده را در انتخاب محصولات باز گذاشته و سبد خرید آن را تکمیل نماییم.

 

 

در‌حال‌حاضر سیستم پنجره جام بالکنی یکی از جدیدترین نمونه‌های پنجره در سرتا سر دنیا می‌باشد که بیشتر مورد توجه اهل فن قرار گرفته است.این سیستم علاوه بر نمای زیبایی که به بالکن و فضای بیرونی ساختمان می‌دهد. عایق رطویتی، حرارتی و صوتی با محیط بیرون ایجاد می‌کند، بنابراین از هدررفت انرژی جلوگیری شده و در مصرف آن صرفه‌جویی می‌شود.

 

 


تعداد بازدید : 1662

ارسال نظر

ارسال