آمار عجیب از واردات دستگیره درب و پنجره

  • دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 15:24

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال ۹۶، حدود ۲۷۷ تن دستگیره برای درب و پنجره از کشورهای مختلف جهان وارد ایرن شده است.
آمار عجیب از واردات دستگيره درب و پنجره

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، در این مدت حدود ۲۷۷ تن انواع دستگیره برای درب و پنجره از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم دستگیره برای درب و پنجره به کشور، یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۴۵ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۱۳۶ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است. گفتنی است دستگیره درب و پنجره از کشورهای اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه و چین وارد ایران شده است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده دستگیره درب و پنجره به ایران کشور چین با صادرات ۲۰۰ تن از این کالا بوده است که در هشت ماهه نخست سال جاری درآمد ۷۸۱ هزار و ۹۲۸ دلاری را نصیب خود کرد است.


بعد از چین، کشور ترکیه دومین صادرکننده دستگیره درب و پنجره به کشور بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۲۸۳ هزار و ۱۹۰ دلاری را به خود اختصاص داده است.


تعداد بازدید : 1844

ارسال نظر

ارسال