اولین ساختمان اُ اِم اِی در ایالات متحده؛ طراحی پروژه چند عملکردی در منطقه بندری بوستون

  • پنجشنبه 25 خرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت معماری اُ اِم اِی، طرح یک ساختمان چندعملکردی جدید در منطقه بندری بوستون را رونمایی کرده است. این پروژه که اولین ساختمان طراحی شده توسط این شرکت در یک شهر امریکایی ست که خرده فروشی ها و فضاهای اداری منطقه بندری بوستون را در خود جای می دهد.
اولین ساختمان اُ اِم اِی در ایالات متحده؛ طراحی پروژه چند عملکردی در منطقه بندری بوستون

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شرکت معماری اُ اِم اِی، طرح یک ساختمان چندعملکردی جدید در منطقه بندری بوستون را رونمایی کرده است. این پروژه که اولین ساختمان طراحی شده توسط این شرکت در یک شهر امریکایی ست که خرده فروشی ها و فضاهای اداری منطقه بندری بوستون را در خود جای می دهد. منطقه ای که پیش از این سایت اثاری از جیمز کورنر فیلد اپریشن، ناداا و ساساکی بوده است. این ساختمان که "بندر 88" نام گرفته شامل 18 طبقه، 425 هزار فوت مربع فضای اداری، حدود 60 هزار فوت مربع فضای تجاری در دو طبقه اول و 5 هزار فوت مربع امکانات فرهنگی و اجتماعی است.

این ساختمان که توسط یکی از شرکای اُ اِم اِی، شوهی شیگماتسو معرفی گشته، با مجموعه ای از تراس های آبشار مانند به سمت خیابان اصلی تعریف شده است. "طرح ما برای بندر 88 تقسیم بندی ساختمان به دو حجم بوده است تا برای هر مقیاس شهری تازه یا قدیمی از این منطقه پاسخگو باشد؛ در حالی که بتواند با تایپولوژی های متنوعی از دفاتر برای صنایع گوناگون با نیازهای متفاوت در طبقه های سنتی وغیره منطبق باشد. این برش همچنین فرصتی به منظور جلب حوزه های عمومی منطقه ایجاد می کند و می تواند اسکله و فضاهای سبز اطراف آن را به یک لندسکیپ ممتد متصل کند."

انتظار می رود بنابر برنامه ریزی های انجام شده، ساخت و ساز ساختمان بند 88 از سال 2018 آغاز گردد و تا سال 2020 به اتمام رسد.


تعداد بازدید : 1219

ارسال نظر

ارسال