برگزاری اولین سمینار آموزشی در آبان 96؛

آکادمی REHAU تجهیز و راه‌اندازی شد

  • سه شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 13:28

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: آکادمی REHAU با ظرفیت 12 ﻧﻔر جهت برگزاری سمینارهای یک‌روزه فروش و فنی در محل دفتر فروش شرکت در تهران تجهیز و راه‌اندازی شد.
آکادمی REHAU تجهیز و راه‌اندازی شد



به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما،  REHAU به‌منظور ارتقای سطح داﻧش فروش و فنی شرکای تجاری خود سمینارهای آموزشی فروش و فنی را در سطح استانداردهای کیفی آلمان به‌طور مستمر برگزار می‌کند. بدین منظور اولین سمینار فنی REHAU برای این پنجره سازان در 31 ﻧوامبر و 1 اکتبر 2017 (9 و 10 آبان ماه 96) با حضور یکی از متخصصین فنی شرکت از کشور اتریش برگزار خواهد شد.


پروفیل آلمانی REHAU به‌عنوان یک شریک قابل‌اعتماد برای پنجره سازان ایرانی بیش از 10 سال است که وارد بازار ایران شده و پنجره سازان ایرانی از این پروفیل استفاده می‌کنند. REHAU از سال 2011 اقدام به استخدام نیروهای فروش و فنی متخصص ایرانی کرد و در سال 2016 شرکت «رهاو پلیمر فروش» را به‌عنوان دفتر فروش در تهران تأسیس کرد. دفتر فروش REHAU در تهران علاوه بر کار فروش محل برگزاری سمینارهای آموزشی این شرکت نیز می‌باشد. انبار REHAU در ایران در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران واقع شده است و تمامی اقلام مصرفی برای تولید در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی را به مشتریان عرضه می‌کند.




گفتنی است، REHAU آلمان ازجمله اولین برندهای تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی در و پنجره در دنیا است که در ایران دفتر فروش، انبار و آکادمی آموزشی دارد.





تعداد بازدید : 1152

ارسال نظر

ارسال