ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو

  • پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت 13:23

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور ۳۱۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله چند شرکت ایرانی در باکو گشایش یافت.
ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور ۳۱۰ شرکت داخلی وخارجی از جمله چند شرکت ایرانی در باکو گشایش یافت. در این نمایشگاه شرکت هایی از ۲۸ کشور جهان توانمندی های خود را در زمینه صنعت ساختمان ، طراحی و معماری و تولید مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته اند.

سرامیک و کاشی ،سنگ های تزئینی، در و پنجره، ابزار و مصالح دکوراسیون، و انواع رنگ از جمله مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.از جمهوری اسلامی ایران هم ۷ شرکت تولیدی فعال در زمینه میلگرد، ورق گالوانیزه، وسایل برودتی و حرارتی، کاشی و سرامیک و ایزوگام تول مدیریت مدیا و الحاقات یدات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. غرفه داران ایرانی ورود به بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر بویژه کشورهای همسود را از عمده اهداف حضور خود در این نمایشگاه بین المللی می دانند.

«نیازی صفر اف» معاون صنعتی وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان هم درمراسم افتتاح این نمایشگاه، برگزاری آن را در توسعه اقتصاد غیرنفتی جمهوری آذربایجان و کشورهای منطقه مؤثر دانست و با اشاره به حضور پر رنگ برخی از کشورها از جمله کشورمان در این نمایشگاه گفت: حضور ۳۱۰ شرکت از ۲۸ کشور جهان نشان از اهمیت این نمایشگاه در توسعه همکاری های کشورهای منطقه بویژه کشورهای همسایه می باشد.این نمایشگاه تا بیست و نهم مهرماه در محل نمایشگاه های دائمی باکو دایر خواهد بود.

مصاحبه ها:

مصاحبه شونده اول: تولید کننده ایرانی در بخش میلگرد 

مصاحبه شونده دوم: تولید کننده ایرانی در بخش وسایل برودتی و حرارتی ساختمان 

مصاحبه شونده سوم: تولید کننده ایرانی در بخش کاشی و سرامیک 

مصاحبه شونده چهارم: نیازی صفر اف معاون صنعتی وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان


تعداد بازدید : 572

ارسال نظر

ارسال