سازنده برتر منطقه 15 در گفتگو با «صما» تأکید کرد:

بررسی نما بعد از صدور پروانه انجام شود

  • دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 15:59

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: سازنده برتر منطقه 15 تهران گفت: خواسته من از شهردار محترم این است که جواز صادر شود و ساختمان تا مرحله سفت کاری پیش برود و در ادامه که جای پنجره‌ها مشخص شد، طرح نما بررسی شود.
بررسی نما بعد از صدور پروانه انجام شود

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، مجتبی روزبهانی در گفتگو با «صما» ضمن اشاره به این مطلب، افزود: اگر به‌درستی دستورالعمل و قوانین در کمیته‌های نمای مناطق پیاده‌سازی شود و از نگاه سلیقه‌ای خودداری کنند، قطعاً در آینده شهر مؤثر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه کمیته‌های نما باعث طولانی‌شدن زمان صدور پروانه ساخت می‌شوند، اظهار داشت: نوع کار ما به‌گونه‌ای است که چون جوازها نیازمند تأیید فاز دو توسط نظام مهندسی است، تأثیری بر طولانی شدن فرآیند پروانه ندارد اما کسانی که معماری یک مرحله‌ای دارند قطعا دچار مشکل می‌شوند.

سازنده برتر منطقه 15 تهران در ادامه به ارائه راهکاری برای جلوگیری از تطویل صدور پروانه پرداخت و خاطر نشان کرد: با شرایط موجود زیر ساخت‌های لازم را برای کمیته‌های نما نداریم؛ درحال‌حاضر تأییدیه کمیته نما صادر می‌شود اما در فرآیند اجرایی می‌بینیم که نمای نهایی با نمای تأییدشده تفاوت بسیاری دارد. برای حل این مشکل خواسته من از شهردار محترم این است که جواز صادر شود و ساختمان تا مرحله سفت‌کاری پیش برود و در ادامه که جای پنجره‌ها مشخص شد، طرح نما بررسی و تأیید شود.

روزبهانی با بیان اینکه برخی سازندگان منطقه 15 از نظر مالی مشکل دارند و سعی می‌کنند که در مرحله نما هزینه بالایی متحمل نشوند، ادامه داد: من با چند طراح منطقه که همکاری می‌کنم، بسیار راضی هستم و اتفاقا همواره از آنها می‌خواهم که بدون توجه به هزینه‌ها طرحی را ارائه کنند که مناسب منطقه باشد.


تعداد بازدید : 456

ارسال نظر

ارسال