بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه صنعت در و پنجره کشور در راه است

  • شنبه 30 دی 1396 ساعت 10:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی و تولید‌کنندگان و دست‌اندرکاران صنعت در و پنجره از جای جای کشورمان خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند.
بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه صنعت در و پنجره کشور در راه است

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایلنا، این نمایشگاه از 13 تا 16 بهمن‌ماه از سوی شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در فضایی بالغ بر43 هزار مترمربع و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره 410 شرکت حضور دارند که از این تعداد 356 شرکت داخلی و 54 شرکت نیز خارجی و از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، امارات‌متحده عربی و اسپانیا هستند.

به‌گفتة فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره از نخستین دورة برپایی آن درسال 1388 تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت‌ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.

امینیان افزود: با توجه به کیفیت و کمیت مطلوب برگزاری، نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (UFI)درآمده است که این امر افتخار بزرگی برای این نمایشگاه به‌شمار می‌آید زیرا نمایشگاه‌هایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها را دارند از اعتبار و شهرت بین‌المللی برخوردارند و همواره مورد توجه مخاطبان صنعت نمایشگاهی قرار دارند.

وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته به‌صورت تفکیک شده و در سالن‌های مجزا برگزار می‌شود که شامل گروه‌های پروفیل یوپی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین‌آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه‌ها مانند یراق‌آلات، شیشه پنجره، توری پنجره، نشریات تخصصی و سایر حوزه‌های مرتبط به عنوان گروه‌های ثانویه در میان گروه‌های کالایی اصلی جانمایی شده‌اند.

امینیان با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته بزرگترین رویداد تخصصی حوزه صنعت در و پنجره کشور و منطقه خاورمیانه است، گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف‌کنندگان عام، عمدتاً شرکت‌های ساختمانی، انبوه‌سازان مسکن و شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

برنامه‌ریزی شده است تا چند هیأت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه در این نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه و سالن‌های نمایشگاه با بنگاهای اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند.

برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن 22397540-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.titexgroup.com مراجعه نمایند.


تعداد بازدید : 1018

ارسال نظر

ارسال