علیرضا تغابنی، معمار برجسته تهران در همایش نمای منطقه یک:

بنای فاخر ازطرح های روزمره متولد نمی‌شود/ سطح برگزاری گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک مطلوب بود

  • سه شنبه 17 دی 1398 ساعت 15:52

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: گردهمایی سازندگان و طراحان دهم دی‌ماه جاری با حضور سازندگان، طراحان، مسئولان شهری، شهردار منطقه یک تهران و اعضای شورای شهر تهران و جمعی از علاقه‌مندان و فعلان به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان در منطقه یک برگزار شد.
بنای فاخر ازطرح های روزمره متولد نمی‌شود/ سطح برگزاری گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک مطلوب بود

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از صما، علیرضا تغابنی، معمار شاخص منطقه یک در این گردهمایی سازندگان و طراحان بیان داشت: سطح برگزاری این گردهمایی مطلوب بود و البته جای کار دارد که بهتر از این هم برگزارشود.

وی گفت: اصولاً اگر دانش معماری و طراحی توسط طراحان و معماران به سازندگان ارائه شود و صرفاً مالی نباشد می‌تواند ارزشمند تلقی شود.

تغابنی گفت: اگر معماران بتوانند یک معماری ارزشی فراتر از روزمرگی را به جامعه ارائه دهند می‌توانند بنای فاخر را وارد منظر شهری کنند.

این طراح برتر با بیان اینکه البته بهتر بود دایره سازنده‌ها در گردهمایی‌های این‌چنینی گسترده‌تر از این می‌بود. گفت: دایره حضور در این گردهمایی متعلق به یک منطقه بود بنابراین نیاز است دایره ارتباطات گسترده‌تر و به مناطق دیگر نیز تسری پیدا کند.

تغابنی درنهایت گفت: در این محفل حرفه‌ای نیز، سازنده‌ها در اقلیت بودند اگر بتوانیم سازنده‌های بیشتری را وارد این محافل کنیم می‌توانیم به دنبال ایجاد‌ رابطه‌های تخصصی‌تر بین طراحان و سازندگان باشیم.


تعداد بازدید : 603

ارسال نظر

ارسال