تجلیل از وین‌تک به‌عنوان واحد نمونه صنعتی آذربایجان شرقی

  • سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 10:6

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.
تجلیل از وین‌تک به‌عنوان واحد نمونه صنعتی آذربایجان شرقی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در تاریخ پنجشنبه 28 تیرماه در محل همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان تجلیل شد. در این همایش که با حضور مدیران ارشد استان و کشور و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، از 33 واحد منتخب صنعتی و تولیدی استان تقدیر به عمل آمد.

آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، آقای نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، محمدحسین باقری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌ جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز، دکتر رحمانی، دکتر سعیدی، دکتر فرهنگی، دکتر پزشکیان و خانم زهرا ساعی نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و صنعت استان و سایر مدیران کشوری و استانی جزو میهمانان همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن بودند.

گفتنی است؛ این انتخاب از بین 120 واحد صنعتی که مدارک درخواستی را در اختیار خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی قرار داده‌اند صورت گرفته است و امتیازبندی فرم‌ها و سپس بررسی مدارک ارسالی در کمیسون ویژه‌ای که در خانه صنعت، معدن و تجارت استان به همین منظور تشکیل‌شده، انجام‌گرفته است.


تعداد بازدید : 796

ارسال نظر

ارسال