تراس های پله ای سریلانکا

  • چهارشنبه 18 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: MVRDV طرح هایی را برای ساختمان اداری سریلانکا با تراسهای پله ای ارائه می دهد.
تراس های پله ای سریلانکا

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از تیترشهر، کار بر روی یک ساختمان اداری طراحی شده توسط استودیوی Rotterdam MVRDV در "کلمبو" پایتخت سریلانکا آغاز شده است که نمای داخلی آن براساس الگوهای بافت محلی است.

ساختمان هشت طبقه، با 12،000 متر مربع دفتر، شامل ترکیبی از فضاهای اداری، رستوران، کافه و غرفه نمایشگاه ها خواهد بود.

تراسهای پله ای با لعاب به هم متصل می شوند و الگوی بیرونی ایجاد شده قصد دارد از پارچه های تولید شده توسط ماکار را در پایتخت سریلانک تقلید کند.

طراحی نمای در نظر گرفته شده از نور روز، به مقدار زیادی در داخل استفاده می کند و همچنین تقسیم بین فضای اداری داخلی را نشان می‌دهد و اجازه می دهد طرح های داخلی انعطاف پذیر پیدا کنند. 

پنجره های کرکره ای برای محافظت از تراس نسبت به باران های شدید منطقه و نور خورشید قوی، استفاده می شود، و این در حالی است که پنجره ها ایجاد سایه می‌کنند.

طبقه همکف دارای یک کافه و یک رستوران با نمای جانبی و محوطه سازی است که هدف از آن اتصال به Park Street Mews  در نزدیکی آن است.

نقطه خروج  در قسمت لابی دارای بالابر نیز دسترسی به پشت بام را فراهم می کنند که دارای یک مجسمه باغی و غرفه نمایشگاهی می باشد.

دفاتر Veranda اولین پروژه MVRDV در جزیره سریلانکا خواهد بود. این شرکت این طرح را به عنوان یک الگو برای توسعه آینده کلمبو می بیند که به عنوان سرمایه کشور تلقی می شود.

به گفته طراح "رویکرد طراحی ما، با توجه به فرهنگ محل و کاربردهای آینده آن حساس است و با ارائه دفاتر جذاب و پرطرفدار با یک مجتمع تجاری پر جنب و جوش مواجه می شوید."

MVRDV این طرح را با معماران محلی ACS Integrated و PWA Architect برای Moot Manor  انجام داد که تکمیل آن به فوریه 2019 تخمین زده شده است.

پروژه های بزرگ دیگری که برای این شهر طراحی شده است شامل آسمان خراش مسکونی از سوی موزه صفدی می باشد، در حالی که SOM اخیرا به عنوان برنده رقابت برای طراحی یک منطقه در بندر شهر، از جمله آسمان خراش ها، تفریحگاه، کانال ها و پارک ها است.


تعداد بازدید : 748

ارسال نظر

ارسال