تقدیر از برترین‌ها در هفدهمین جشنواره "تولید ملی-افتخار ملی"

  • سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 14:34

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در هفدهمین جشنواره «تولید ملی ـ افتخار ملی» از شرکت‌های هافمن و وین تک تقدیر به‌عمل آمد.
تقدير از برترين‌ها در هفدهمين جشنواره "توليد ملي- افتخار ملي"

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، هفدهمین همایش " تولید ملی افتخار ملی " عصر روز دوشنبه 28 بهمن‌ماه 1398 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مسئولان کشوری و شرکت‌های برتر و تولیدکنندگان برگزیده در سالن اصلی مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

 

در هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی شرکت هافمن به‌عنوان تولیدکننده برتر انتخاب شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش به دکتر حمیدیه، مدیرعامل هافمن اهدا شد که مهندس مشیرفر، مدیر فروش هافمن به نیابت از ایشان تندیس و لوح را از دست وزیر صمت دریافت کرد.

 

همچنین در این دوره از جشنوارة "تولید ملی ـ افتخار ملی"، شرکت آدوپن پلاستیک پرشین، تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی وین‌تک به‌عنوان تولیدکننده برتر انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس ویژه این همایش شد. بر همین اساس، تندیس و لوح تقدیر این همایش به کاوه خداپرست، مدیرعامل وین‌تک تعلق گرفت که مهندس رضوی، به نیابت از ایشان تندیس و لوح را از دست رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

 

همچنین شرکت آلاکس، که در زمینه طراحی، تولید، فروش وخدمات پس از فروش انواع یراق‌آلات آلومینیومی درب وپنجره و طراحی و ساخت انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره فعالیت می‌کند نیز در این همایش به‌عنوان تولیدکننده برتر انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس ویژه این همایش شد بر همین اساس، تندیس و لوح تقدیر این همایش به حکیمی تعلق گرفت.

 

 

 


تعداد بازدید : 859

ارسال نظر

ارسال