تمجید از آدوپن پلاستیک پرشین به‌عنوان شرکت نمونه در تولید و صادرات

  • چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک،پلاس پن و پلاس تک) بعنوان یکی از شرکت‌های نمونه در تولید و صادرات محصولات تولیدی در کشور مورد توجه قرار گرفت و در شبکه اخبار سراسری از عملکرد این شرکت تمجید به‌عمل آمد.
تمجيد از آدوپن پلاستیک پرشین به‌عنوان شركت نمونه در توليد و صادرات

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما کاوه خداپرست، مدیریت محترم عامل شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین، ضمن تأکید بر تأمین مواد اولیه درجه یک داخلی و استفاده از افزودنی‌های باکیفیت از برندهای معتبر اروپایی برای تولید، به خط قرمز این مجموعه در تولید محصولات اشاره می‌نماید و آن کیفیت بالای محصولات تولیدی است که همواره توسط به‌روزترین و آخرین تکنولوژی موجود در جهان مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا محصول نهایی از هر لحاظ در بالاترین رده استانداردهای جهانی باشد.

بدیهی است رضایت مصرف‌کنندگان نهایی از محصولات تولیدی این شرکت بدون تلاش بی‌دریغ شبکه‌ی نمایندگی فروش این شرکت محقق نخواهد شد. حال بدینوسیله گروه صنعتی وکارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین مراتب تقدیر وتشکر صمیمانه خود را به کلیه نمایندگان محترم و گرانقدر تولید و توزیع محصولات این مجموعه اعلام می‌دارد.

بی‌شک تلاش مستمر وصادقانه شما سروران گرانقدر در اعتلای سطح کیفی و رونق تولید در این صنعت و همچنین پیشرفت‌های روزافزون این مجموعه تأثیر بسزایی داشته و امید است با همراهی شما عزیزان بتوانیم در ترسیم آینده‌ای روشن در صنعت معظم یو پی وی سی مثمر ثمر باشیم و در جهت احترام به حقوق مصرف‌کنندگان نهایی گام‌های استواری برداریم.



تعداد بازدید : 2312

ارسال نظر

ارسال