توری پلیسه پنجره UPVC

  • یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 12:45

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: آیا توری پلیسه برای پنجره دوجداره مناسب است؟ با آغاز شدن فصل گرما نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می‌یابد. که این نیاز با باز کردن درب و پنجره میسر می‌شود. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری‌هایی می‌باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می‌گردد.
توری پلیسه پنجره UPVC

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، با آغاز شدن فصل گرما نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می‌یابد. که این نیاز با باز کردن درب و پنجره میسر می‌شود. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری‌هایی می‌باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می‌گردد.

برای انتخاب مناسب توری پلیسه پنجره دوجداره دفع حشرات برای درب و پنجره دوجداره به چه نکته‌هایی باید توجه کرد.

مزایای توری پلیسه پنجره دوجداره:

  • استفاده از فریم آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک
  • استفاده از بهترین مواد مصرفی
  • مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
  • ایزوله نمودن کامل محیط منزل شما
  • قابلیت نصب بر روی انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی
  • باز و بست آسان توری

 

انواع توری پنجره

توری نسل جدید درب و پنجره‌ها به سه دسته کلی تقسیم‌بندی می شود که در زیر به شرح آن پرداختیم:

توری ثابت و لولایی پنجره دوجداره

از جمله ویژگی‌های توری‌های ثابت، نصب آسان بدون نیاز به پیچ و قابلیت جابجایی می‌باشد و مخصوص پنجره‌های یو پی وی سی کوچک است. به‌طور معمول در پنجره‌های سرویس بهداشتی از این نوع توری استفاده می‌گردد.


 

توری رولینگ افقی و عمودی پنجره دوجداره

حالت بازشو این مدل از توری‌ها بصورت افقی و عمودی می‌باشد که حالت عمودی آن مخصوص پنجره‌های کوچک و حالت افقی در درب و پنجره یو پی وی سی قدی استفاده می شود. فشار زیاد بر روی قطعات رول‌شونده و قسمت انتهای توری در توری رولینگ، موجب از کار افتادن توری خواهد شد بنابراین این نوع توری پیشنهاد نمی‌شود.


 

توری پلیسه افقی و عمودی پنجره دوجداره

توری پلیسه بر روی انواع بازشو درب و پنجره یو پی وی سی استفاده می‌گردد و بیشترین سفارش مشتری را از آن خود کرده است. بازشوی دو طرفه افقی آن مختص درب و پنجره‌های با عرض زیاد می‌باشد. کارکرد این نوع توری کاملاً ساده می‌باشد و به‌صورت مکانیکی با کمک دست باز و بست خواهد شد.


 

انواع توری پلیسه آکاردئونی:

توری افقی

توری عمودی

توری دوطرفه افقی

توری دبل فریم (قابل شست وشو)


قیمت مترمربع توری پلیسه اکاردئونی

توری پلیسه از قاب آلومینیومی، ستون بازشونده آلومینیومی، توری پلیسه (از جنس پلی استر یا فایبرگلاس)، قطعات اتصال پلاستیکی و نخ توری (برای رگلاژ و ایستادگی توری) تشکیل شده است و به همین دلیل قیمت توری پلیسه بصورت کلی و مترمربعی اعلام می‌شود. برای استعلام

قیمت متر مربع توری پلیسه کافیست عرض و ارتفاع لنگه بازشوی موردنظر را در هم ضرب کنید که حاصل آن اندازه مترمربع توری است. ابعاد به‌دست آمده را در قیمت مترمربع توری پلیسه ضرب نموده و عدد نهایی قیمت توری پنجره شماست.

با توجه به جنس توری، نوع قاب آلومینیومی قیمت توری پلیسه متفاوت است.

یکی از مواردی که موجب تغییر قیمت مترمربع توری پلیسه می‌شود، رنگ و نوع فریم توری است. در صورتیکه درب و پنجره دوجداره و یا آلومینیومی، رنگی غیر از سفید داشته باشد رنگ قاب توری آکاردئونی نیز به همان صورت تغییر پیدا می‌کند که موجب افزایش قیمت توری خواهد شد. مورد دوم مدل توری است، در حالت ساده توری به‌صورت پلیسه از یک جهت بازو بسته می‌شود، حالت‌های دیگر مانند توری پلیسه دوطرفه (از هر دوطرف باز می‌شود و در وسط به یکدیگر می‌رسد) و توری دبل فریم ( قابلیت برداشتن توری برای شست و شو) قیمت توری را افزایش خواهد داد.


تعداد بازدید : 2716

ارسال نظر

ارسال