جشنواره ملی ساختمان برتر با همکاری بنیاد مستضعفان آغاز بکار کرد

  • یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 13:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: جشنواره ملی ساختمان برتر با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آغاز به کار کرد.
جشنواره ملی ساختمان برتر با همکاری بنیاد مستضعفان آغاز بکار کرد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، "جشنواره ساختمان برتر" در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و به منظور ایجاد بستری مناسب و هدفمند جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی صنعت ساختمان کشور، با همکاری و همراهی دانشگاه‌ها، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دیگر مراکز تخصصی مرتبط شروع به کار کرد.

بر اساس این گزارش، شناسایی ایده‌ها و ظرفیت‌های موجود جهت استفاده از تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان به منظور دستیابی به طرح‌های سریع، ارزان و بهینه مهمترین اهداف این جشنواره است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند طرح ها و ایده های خود را تا تاریخ 15 آذر ماه، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و طرح های برگزیده در نیمه دی ماه، انتخاب و نمونه های آن تا 30 خرداد ماه 1400 ساخته می شود و در نهایت طرح های برتر این جشنواره در پاییز 1400 معرفی خواهند شد.


تعداد بازدید : 309

ارسال نظر

ارسال