جمع‌آوری و ثبت 40 نمای برتر شهری

  • پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت 12:16

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: ۴۰ نمای برتر مربوط به سال‌های ۹۴ تا ۹۷ در یک کتاب ثبت و منتشر خواهند شد.
جمع‌آوری و ثبت 40 نمای برتر شهری

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از خبرگزاری فارس، مهدی صالحی مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران در دومین همایش فصلی کمیته‌های نما مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: خوشبختانه کمیته‌های نما در مناطق ۲۲ گانه تهران بسیار فعال بودند که از همکاری ۱۶۸ نفر کارشناس بهره می‌گیرند.

وی افزود: در هر منطقه حداقل ۷ کارشناس فعالیت داشتند که تقریباً طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۶۰۰ ساعت کار کارشناسی در مناطق صورت گرفت.

صالحی تصریح کرد: کمترین فعالیت کارشناسان در هر منطقه بیش از هزار ساعت بود که حاصل این فعالیت بررسی و نظارت بر ۵۹۱۳ پرونده بوده است.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران بیان داشت: طی ۶ ماه فعالیت ۳۶۰ جلسه برگزار شد که بیش از ۸ هزار تأییدیه در این جلسات در پرونده‌ها صورت گرفت.

صالحی با بیان اینکه امروز مجبوریم به صلاحیت معماری توسط سازمان نطام مهندسی اکتفا کنیم گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا در مدیریت شهری نظام اصولی مهندسی داشته باشیم.

وی گفت: امروز کمیته‌های نما در مناطق ۲۲ گانه بسیار فعال هستند که نتیجه آن آماده شدن راهنمای طراحی است و از اول مرداد ماه نماهای برتر در یک سامانه مشخص ثبت خواهد شد.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران ادامه داد: ۴۰ نمای برتر از سال ۹۴ تا ۹۷ در یک کتاب ثبت و منتشر خواهند شد که شامل موقعیت اسقرار و تحلیل موقعیت نماهای برتر خواهد شد.

صالحی در خاتمه اظهار داشت: این کتاب هر سال به‌روزرسانی خواهد شد.


تعداد بازدید : 797

ارسال نظر

ارسال