خانه چادری شکل در جنگل

  • پنجشنبه 12 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما:‌ یک معمار نیوزلندی با کمک دانشجویان رشته معماری اقدام به ساخت خانه ای در جنگل شبیه به چادر کرده است.
خانه چادری شکل در جنگل

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از تیترشهر، کریس تیته خانه چادری شکل را در استودیوی شخصی خود طراحی کرد. این یک پروژه آزمایشی بود که به منظور انتظارات از یک خانه آخر هفته بوجود آمد. با این که کوچک است اما فشرده و قابل استفاده است که معمولاً به‌منظور گرفتن عکس های فصلی، بصورت کوتاه مدت اجاره می‌شود.

خانه 70 متر مربع بوده که شامل اتاق خواب می شود، فضای محصور شده به دلیل زوایای ترکیبی به در نقاط مختلف اجرا شده است. یک اتاق خواب، یک حمام، یک آشپزخانه کاملا کاربردی وجود دارد و بقیه فضا، باز برای زندگی است.

تیغه جلو بطوری طراحی شده تا از توده ای از ساختار های "سایه" استفاده کند. این خانه در یک محیط بارانی در نیوزلند قرار دارد که در آن بسیاری از پرندگان بومی مهاجرت می کنند و صدها گیاه در آنجا می روید که این برای یک منظره طبیعی بومی کافیست.

کریس همانند یک ساختمان به ساخت این مکان پرداخت و دانشجویان معماری در این فرآیند به کمک وی آمدند، و این روند تجربی، برای دانشجویان بسیار ارزشمند بود. آنها پایه ها، کف ها، فریم ها را برعهده داشنتد .


تعداد بازدید : 955

ارسال نظر

ارسال