دریافت تندیس جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) برگ زرین دیگری در ویترین افتخارات وین تک

  • سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 12:29

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) در تاریخ 19/10/1397 در محل همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار گردید و از تولیدکنندگان برتر کشور با اهدای تندیسی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
دریافت تندیس جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) برگ زرین دیگری در ویترین افتخارات وین تک

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، این جشنواره که با حمایت مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و بسیاری از نهادها و سازمان‌های دولتی برگزار گردید، میزبان جمع کثیری از دولتمردان و همچنین تولیدکنندگان برتر کشور بود و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و حمایت از بنگاه‌های تولیدی و خدماتی تشکیل گردید.

در این جشنواره چهره‌های برجسته‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون جناب آقای مهندس محجوب و جناب آقای دکتر نعمتی و نیز نمایندگانی از اتاق‌های بازرگانی ایران و انگلستان و ایران و آلمان و جمعی دیگر از مدیران بخش دولتی به سخنرانی پرداختند. ضمن اینکه در بخش دیگری از این مراسم صحبت‌های نمایندگانی از جامعه تولیدکنندگان کشور که به طرح مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید اشاره داشتند به سمع مدعوین رسید.

در انتهای مراسم نیز از تولیدکنندگان برتر کشور که همواره مجموعه وین تک از پیشتازان تولید در کشور بوده است با حضور جناب آقای دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جناب آقای مهندس محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اهدای تندیس تجلیل بعمل آمد.


تعداد بازدید : 587

ارسال نظر

ارسال