دوسالانه معماری ونیز کوتاه شد

  • دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:3

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هفدهمین نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بازه زمانی کوتاه‌تری نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.
دوسالانه معماری ونیز کوتاه شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از پایگاه اخبار معماری  نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز امسال به مدیریت «هاشم سرکیس» ـ رئیس مدرسه معماری دانشگاه MIT آمریکا ـ از تاریخ ۲۹ اوت تا ۲۹ نوامبر (۸ شهریور تا ۹ آذر) برگزار می‌شود؛ درحالی‌که پیش از این تاریخ ۲۳ می تا ۲۹ نوامبر (۳ خرداد تا ۹ آذر) برای برگزاری این رویداد مهم در عرصه معماری اعلام شده بود.

دوره جدید دوسالانه معماری ونیز به سبب اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بحرانی که بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خود کرده است از شش ماه به سه ماه کاهش یافته است. 

عنوان نمایشگاه دوسالانه معماری ۲۰۲۰ « چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟ » است و «هاشم سرکیس» کیوریتور دوسالانه معماری امسال در این زمینه می‌گوید: «دنیا چالش‌های جدیدی پیش روی معماری قرار داده است و من بی‌صبرانه در انتظار معماران شرکت‌کننده از سراسر جهان هستم تا با یکدیگر درباره راه‌های چیره‌شدن برای این چالش‌ها هم‌اندیشی کنیم.»


تعداد بازدید : 570

ارسال نظر

ارسال