راه‌اندازی خط تولید شات بلاست پروفیل آلومینیوم در شرکت آکپا ایران

  • دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 15:11

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: خط تولید شات بلاست پروفیل آلومینیوم به ‌صورت سوپر مات مخملی در شرکت آکپا ایران راه اندازی شد.
راه‌اندازی خط تولید شات بلاست پروفیل آلومینیوم در شرکت آکپا ایران

 

 

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، این شرکت جزء معدود شرکت‌های تولیدکننده‌ی پروفیل‌های اختصاصی آلومینیومی کشور است که نسبت به راه‌اندازی خدمات شات بلاست پروفیل آلومینیومی اقدام نموده است.

شات بلاست در مرحله قبل از آنادایزینگ یک سطح یکنواخت در روی پروفیل ایجاد می‌کند که موجب ارائه کیفیت بهتر در مرحله آنادایزینگ می‌شود.

 

 

قابل ذکر است که فرآیند اکسترود آلومینیوم و تبدیل آن به پروفیل به صورت گذر خمیر آلومینیوم از داخل قالب اکستروژن صورت می‌گیرد که باعث ایجاد خطوط طولی نامنظم بر روی پروفیل می‌شود که بعضاً به‌صورت سایه پدیدار می‌گردد.

بنابراین جهت برخورداری از یک سطح یکنواخت و سوپرمات مخملی و همچنین حذف خطوط سایه اکسترود، می توان از خدمات شات بلاست مکانیکی قبل از مرحله آنادایزینگ استفاده نمود.

علاوه‌بر ایجاد سطح یکنواخت و بدون سایه و ایجاد سطح سوپر مخملی بر روی پروفیل، خدمات شات بلاست با پرتاب ساچمه‌ها با کمک نیروی باد به سمت پروفیل موجب برطرف شدن تمامی سطوح ناهموار پروفیل شده و به ارائه کیفیت عالی‌تر پروفیل در مرحله آنادایزینگ کمک می‌کند.

 

 

شرکت آکپا ایران به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پروفیل‌های اختصاصی آلومینیومی در کشور که برای 8 سال متوالی موفق به اخذ تندیس‌های برند برتر کشور شده است، همواره برنامه‌هایی برای توسعه خدمات خود در راستای افزایش تنوع محصول و ارائه خدمات نوین در صنعت پروفیل آلومینیوم را دارد.


تعداد بازدید : 2037

ارسال نظر

ارسال