روش‌های ضدعفونی و تمیز کردن انواع در

  • یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 13:13

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در ها قسمتی از خانه هستند که بسیار زیاد در ارتباط با دست ساکنان قرار می‌گیرند و بهتر است حداقل روزی یکبار به طور کامل با روش های اصولی همراه با مواد مناسب ضدعفونی شوند که در این مقاله می‌توانید با روش های ضدعفونی کردن در ضد سرقت آشنا شوید.
روش‌های ضدعفونی و تمیز کردن انواع در

نحوه ضدعفونی کردن در ضد سرقت

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، ضدعفونی کردن در ضد سرقت، دستگیره و سایر سطوحی که بیشترین تماس را با آنها داریم برای جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است، اما چگونه می توان در های ضدسرقت را ضدعفونی کرد که آسیبی به آنها وارد نشود؟

در های ضد سرقت از رویه و روکش چوب با رنگ پلی اورتان ساخته میشوند و الکل و موادی که دارای الکل هستند هم حلال رنگ هستند پس به همین علت توصیه میشود برای ضدعفونی کردن در ضد سرقت بجای الکل از مقدار کمی وایتکس رقیق شده شده با آب بوسیله آبپاش و توسط دستمال استفاده کنید.الکل باعث کدر شدن رنگ و از بین بردن رویه و روکش در ضد سرقت منزل شما میشود.

یراق آلات در ضد سرقت معمولاً فلزی هستند که با آبکاری و یا رنگ آمیزی پوشیده می شوند و پاشیدن الکل به صورت مستقیم روی آنها باعث از بین رفتن این پوشش ها می شود. بنابراین توصیه می شود الکل را با آب مخلوط کرده و بعد دستمال را به این محلول آغشته و یراق آلات را با آن تمیز کنید و یا از مخلوط آب و وایتکس با دستمال آغشته به آن استفاده شود. با توجه به اینکه دست بیشترین تماس را با یراق آلات در ضد سرقت دارد، توصیه می شود ضدعفونی کردن یراق آلات به صورت مستمر و در چندین مرحله در روز انجام شود. همچنین تمیز کردن کلیدهای در با الکل و یا مخلوط آب و وایتکس نیز توصیه می شود.

نحوه ضدعفونی کردن در ضد حریق

در ضد حریق از فلز با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای ساخته می‌شود و با توجه به اینکه در‌های ضد حریق برای خروج اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند، عملاً استفاده زیادی از آن‌ها نمی‌شود، بنابراین ضدعفونی کردن آن‌ها در فاصله زمانی بیشتری از در ضد سرقت توصیه می‌شود که می‌توانید با الکل و یا وایتکس رقیق شده با آب آن را ضدعفونی کنید. همچنین دستگیره اهرمی در ضد حریق فلزی است و با ۹۰۰ میکرون رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده و بهتر است هنگام تماس با دستگیره‌ها از قسمت بین قوزک تا کتف دست استفاده کنید تا با آن تماس کمتری داشته و در صورتی که نیاز به ضدعفونی کردن داشت از ترکیب ضد عفونی کننده در استفاده کنید و دقت داشته باشید تمام اجزا در ضد حریق شامل دستگیره و جک آرام‌بند آن به درستی عمل کند، زیرا این امر در زمان بروز حادثه در ساختمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

نحوه ضدعفونی کردن در های داخلی منازل

با توجه به اینکه داخل منزل از امن‌ترین مکان‌ها در پیشگیری از بیماری‌ها است، بنابراین ضدعفونی بودن در‌های منزل بسیار حائز اهمیت است. ابتدا توصیه می‌شود در زمان ورود به منزل و قبل از شست‌وشوی دست‌ها از دست زدن به دستگیره در ضد آب و در سرویس بهداشتی بپرهیزید.

راه حل ساده ضدعفونی کردن در‌های سرویس بهداشتی نیز استفاده از محلول وایتکس و به همراه آب است و از تمیز کردن دستگیره و قفل در‌ها به وسیله الکل خودداری کنید.

 


تعداد بازدید : 549

ارسال نظر

ارسال