زیلومونیا، متریالی جدید در ترمووود

  • چهارشنبه 11 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ترمووود با توجه به زیبایی، دوام و کیفیت بالا توجه سازندگان و طراحان را به خود جلب کرده است.
زیلومونیا، متریالی جدید در ترمووود

باشگاه در و پنجره و نما: زیلومونیا  Xilomoenia یک تکنولوژی جدید و نوآوری در صنعت ترمووود است که به تازگی وارد بازار جهانی شده است. زیلومونیا یک سیستم جدید و مدرن برای مقاوم سازی و بهبود کیفیت ترمووود است. این صفحه ها که به شکل عمودی و موازی روی سطح نصب می شوند، برای استفاده در فضاهای شهری و صنعتی مناسب است.

بدون شک یکی از محبوب ترین متریال ها در استفاده نمای ساختمان چه در سبک مدرن و شهری و چه در ویلاها و فضا های خارج شهر، ترمووود است.

ترمووود با توجه به زیبایی، دوام و کیفیت بالا توجه سازندگان و طراحان را به خود جلب کرده است. اما تکنولوژی پیشرو در این صنعت گویا پایان ناپذیر است.

زیلومونیا‌  Xilomoeniaیک تکنولوژی جدید و نوآوری در صنعت ترمووود است که به تازگی وارد بازار جهانی شده است. زیلومونیا یک سیستم جدید و مدرن برای مقاوم سازی و بهبود کیفیت ترمووود است. این صفحه ها که به شکل عمودی و موازی روی سطح نصب می شوند، برای استفاده در فضاهای شهری و صنعتی مناسب است.

تکنولوژی جدید این محصول که به اصلاح و بهبود ترمووود های داخل بازار منجر شده، باعث می‌شود رطوبت ایجاد شده در داخل ساختمان و فضای داخلی محیط بدون هیچ مانع و محدودیتی به خارج انتقال یابد. در عین حال دیوار ها را خشک نگه داشته و شرایط ایده آل دما را برای فضای داخلی سازه ایجاد می کند. در عین حال با بالا بردن عمر سازه و دیوار های خارجی، ایزوله سازی دما و صدا را نیز فراهم می کند. همچنین روی هر سطحی قابل نصب است و فرآیند نصب آن آسان و مقرون به صرفه است.

از آنجایی که این تکنولوژی برای اولین بار در ایتالیا عرضه شده، تهیه ی آن در بازار جهانی و خاور میانه کمی دشوار است.

این نوآوری در صنعت ترمووود که به معماری طبیعت هم شهرت یافته ( به دلیل سازگاری آن با طبیعت و شکل طبیعی آن) در حال حاضر در رنگ ها و طرح های بی‌شماری قابل دسترس است.

یکی از محبوب ترین طرح های آن، سه بعدی (برجسته) است که در طراحی و دیزاین کاربرد فراوان دارد.


تعداد بازدید : 2216

ارسال نظر

ارسال