ساختمان بورس ملزم به کاهش میزان درصد نمای شیشه‌ای خود شد

  • دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 16:11

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه آن‌ها ملزم شدند تا نمای شیشه‌ای ساختمان خود را تا سقف 20 درصد شیشه کاهش دهند، اظهار کرد: مقرر شد تا با طراحان هماهنگ کنند و با همکاری شهرداری منطقه نمایی مناسب برای آن استفاده شود.
ساختمان بورس ملزم به کاهش میزان درصد نمای شیشه‌ای خود شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، زهرا نژاد بهرام با اشاره به تخلفات ساختمان جدید بورس در منطقه 2 شهرداری تهران که در حال ساخت است گفت: شهرداری منطقه با شرکت بورس به یک توافق اولیه رسیدند تا قسمت‌هایی را که تخلف در آنها انجام شده، اصلاح کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تغییر کاربری یک طبقه پارکینگ به مرکز آی تی شرکت بورس گفت: به خاطر این تغییر کاربری آن‌ها را جریمه و ملزم کردیم تا به همان تعداد که پارکینگ حذف کرده‌اند، جبران کنند.

وی افزود: بر این اساس قرار شد شهرداری منطقه به آنها زمینی را معرفی کند تا کمبود پارکینگ جبران شود.

نژاد بهرام با اشاره به تخلف دیگر ساختمان جدید بورس در استفاده از نمای تمام شیشه‌ای گفت: در این خصوص هم به آنها توصیه کردیم که کمیته مشترک در منطقه تشکیل دهند و تأکید کردیم که اگر نمای ساختمان آن‌ها همچنان تمام شیشه‌ای باشد، به آن‌ها پایان کار نخواهیم داد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه آن‌ها ملزم شدند تا نمای شیشه‌ای ساختمان خود را تا سقف 20 درصد شیشه کاهش دهند، اظهار کرد: مقرر شد تا با طراحان هماهنگ کنند و با همکاری شهرداری منطقه نمایی مناسب برای آن استفاده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مورد پیوست ترافیکی هم آن‌ها را ملزم به گرفتن مشاور کردیم تا راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از بروز ترافیک را به آن‌ها معرفی کنند.


تعداد بازدید : 890

ارسال نظر

ارسال