ساختمان جدید اف بی آی

  • یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 18:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت معماری اسکید مور، یک مرکز تکنولوژی بیومتریک را برای اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده ایجاد کرده است که دارای فضای باز است.
ساختمان جدید اف بی آی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، مرکز فن آوری بیومتریک FBI در داخل یک محوطه در کلارکبرگ واقع در ویرجینیای غربی ساخته شده است که بخش اطلاعات و قضایی (CJIS) را در اختیار دارد. این مرکز جدید با تلاش مشترک بین FBI و وزارت دفاع ایالات متحده ایجاد شده است.

با قرار دادن 1300 کارمند، این مرکز برای متمرکز کردن تحقیق، توسعه و کاربرد فن آوری شناسایی بیومتریک مورد استفاده برای اهداف امنیت ملی و اجرای قانون ساخته شد.


 فناوری بیومتریک اندازه گیری و تجزیه و تحلیل ویژگی های انسانی، مانند DNA، چاپ و تحلیل الگوهای صوتی است.

این ساختمان "اجازه می دهد بخش قضایی  که یکی از بزرگترین مجموعه های اطلاعات بیومتریک در جهان است، وزارت دفاع ایالات متحده سیستم پایگاه های بیومتریک نظامی را توسعه داده و برای پیشبرد نسل بعدی فناوری های شناسایی کند.

 

 

 

این شرکت پروژه های متعدد دولتی را طراحی کرده است، از جمله آن یک مرکز تماس اضطراری در نیویورک و یک مرکز راهبردی در یک محوطه نظامی در کلرادو است.

تیم  SOM اعلام کرد: طراحی SOM معماری داخلی، مهندسی ساخت و ساز و پایدار برای ایجاد یک تأسیسات به عنوان یک مکان کارآمد برای نوآوری دهه های آینده در نظر گرفته شده است.

 

 


تعداد بازدید : 707

ارسال نظر

ارسال