ساماندهی واحدهای تولیدی بی شناسنامه

  • یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 11:47

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: دبیر انجمن صنفی، کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران در خصوص یکی از اصلی‌ترین مباحث حال حاضر صنعت در و پنجره را فعالیت شرکت‌های بدون شناسنامه و نامعتبر عنوان کرد و گفت: در کشور ما صنعت در و پنجره در حال توسعه است و باید با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق فعالیت های تولید‌کنندگان بدون شناسه را ساماندهی کنیم تا همانند سایر مجموعه ها بتوانند مطابق با سیاست های انجمن و همسو با صنعت در و پنجره فعالیت داشته باشند.
ساماندهی واحدهای تولیدی بی شناسنامه

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از عصر ساختمان، جلالی پور با تأکید بر این که معیارهای مختلفی برای قیمت‌گذاری وجود دارد گفت: می‌توان نوع متریال به کار رفته و میزان دستمزد ساخت را مهمترین شاخص قیمت گذاری در این صنعت عنوان کرد. در انجمن جلسات مکرری در این خصوص داشتیم و هزینه‌های تولید و دستمزد را محاسبه کرده و به تراز قیمتی مشخصی برای محصولات استاندارد که تولید‌کنندگان آن تحت نظر انجمن هستند رسیدیم، و به عنوان شاخص قیمتی مشخص کرده ایم. در حال حاضر ابعاد استاندارد و مصرفی، که توسط مجموعه‌های شناسنامه‌دار تولید می شود، قیمت واحد و مشخصی دارند.

وی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت نادرست مجموعه‌های بی شناسه اثرات منفی زیادی در پی خواهد داشت افزود: قیمت های متفاوتی که از سوی تولیدکنندگان به مشتریان ارائه می‌شود، اختلاف زیادی دارند که بعضاً قیمت‌های کارشناسی نشده است. عمدتاً این موارد از سوی تولیدکنندگان بی‌شناسه ارائه می‌شود و باعث از دست رفتن اعتماد مصرف‌کنندگان به تمام فعالان این صنعت می‌شود. لازم به ذکر است سیاست‌های انجمن ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن آن واحد‌ها است و توقف هیچ واحد تولیدی در دستور کار انجمن نیست.


تعداد بازدید : 772

ارسال نظر

ارسال