رئیس انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی ایران:

سامانه بهین یاب وزارت صمت درست عمل نمی‌کند

  • دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 12:47

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: طوسی با اشاره به اینکه سامانه بهین یاب وزارت صمت درست عمل نمی‌کند، گفت: ظرفیت سنجی در این سامانه واقعی نیست.
سامانه بهین یاب وزارت صمت درست عمل نمی‌کند

 

 

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از خبرگزاری شبستان، حسین طوسی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بیان داشت: مسئله ما افزایش قیمت محصولات پتروشیمی نیست بلکه نظام توزیع و مهندسی عرضه است.

رئیس انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی ایران افزود: سامانه بهین یاب وزارت صمت درست عمل نمی‌کند و ظرفیت‌سنجی در این سامانه واقعی نیست.

طوسی گفت: در استان‌ها ظرفیت‌سنجی کارشناسی برای اختصاص سهمیه محصولات پتروشیمی انجام نشده و تعداد زیادی مجوز داده شده است.

رئیس انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی ایران افزود: درحالی‌که عرضه پی وی سی محدود است چرا دائم پروانه بهره برداری می‌دهند که سهمیه بگیرند و در بازار توزیع کنند.

وی گفت: ۱۳، ۱۴ سال است که حرف‌ها تکرار می‌شود و هر زمان سراغ وزارت صمت می‌رویم می‌گویند دفتر توسعه صنایع پایین دستی مشکل دارد و عرضه را تعیین می‌کند، زمانی که سراغ آن‌ها می‌رویم می‌بینیم بورس مشکل دارد و به بورس که مراجعه می‌کنیم می‌گویند سازمان صنعت و همین طور ما را به یکدیگر پاس می‌دهند. مدیریت عرضه و تقاضا وجود ندارد و فقط شعار است.

رئیس انجمن صنایع پروفیل یو پی وی سی ایران گفت: نابسامانی و آشفتگی در تقاضا و مهندسی عرضه به وسیله پتروشیمی‌ها برای حفظ و افزایش قیمت و سودشان است.

وی افزود: صنایع پتروشیمی محصولات خود را برای بازارسازی به‌طور سلف می‌فروشند و به‌طور قطع افزایش قیمت، موجب انبار و احتکار محصولات پتروشیمی می‌شود.


تعداد بازدید : 1106

ارسال نظر

ارسال