سایه روشن‌هایی با سیستم نمای متحرک FLARE

  • سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:33

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمای متحرک FLARE یک سیستم هوشمند نمایشی پنوماتیک است که توسط کمپانی WHITEvoid طراحی و ساخته شده است. این سیستم شامل قطعات فلزی است که در یک صفحه گسترده به عنوان پرده نما در خارج ساختمان به کار می رود.
سایه روشن‌هایی با سیستم نمای متحرک FLARE

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، نمای متحرک FLARE می تواند آرایه های متنوعی از پوسته ساختمان را ارائه دهد. این قطعات به صورت ردیفی و با توجه یه یک سیستم مدولار چیده شده اند تا سیستم هوشمند توسط یک کامپیوتر و برنامه ای از قبل تعیین شده الگوی روی نما را تغییر دهد. این سیستم می تواند برای کنترل نورهای طبیعی و مصنوعی در هر نمای پروژه مورد استفاده قرار گیرد.

هر کدام از پنل‌های فلزی می‌توانند نور آسمان یا خورشید را در حالت عمودی استاتیک پنل‌ها منعکس کنند. هنگامی که پوسته‌ها توسط یک پیستون به سمت پایین حرکت می‌کنند، چهره نمای ساختمان تغییر کرده و کانسپتی تاریک تر را به نمایش می‌گذارد. در این حالت سایه ایجاد می‌شود تا نور شدید کار افراد داخل ساختمان را مختل نکند و حتی به خنک کردن ساختمان در روزهای گرم کمک کند.

کنترل پنل‌ها توسط سنسورهایی است که در بیرون و داخل ساختمان تعبیه شده‌اند و نسبت به دما یا شدت تابش آفتاب واکنش نشان می‌دهند. پس از نصب یک اوپراتور نحوه عملکرد پنل‌ها را توسط یک سیستم کامپیوتری برنامه ریزی می‌کند و سپس در تمام طول سال این پنل به طور خودکار باز و بسته می‌شوند. سیستم مدولار FLARE ساختمان را به یک غشای نفوذناپذیر تبدیل می‌کند و به عنوان یک پوسته استاتیک انعطاف پذیر از ساختمان محافظت می‌کند.

کنترل پنل‌ها توسط سنسورهایی است که در بیرون و داخل ساختمان تعبیه شده‌اند و نسبت به دما یا شدت تابش آفتاب واکنش نشان می‌دهند. پس از نصب یک اوپراتور نحوه عملکرد پنل ها را توسط یک سیستم کامپیوتری برنامه‌ریزی می‌کند و سپس در تمام طول سال این پنل به طور خودکار باز و بسته می‌شوند. سیستم مدولار FLARE ساختمان را به یک غشای نفوذناپذیر تبدیل می‌کند و به عنوان یک پوسته استاتیک انعطاف پذیر از ساختمان محافظت می‌کند.


تعداد بازدید : 1555

ارسال نظر

ارسال