سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان

  • یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 13:39

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان در تاریخ اول آذر ۱۳۹۶ و در تهران برگزار می‌شود.
سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان که تمامی دوره های پیشین آن در کشور های حوزه خلیج فارس برگزار شده است، برای اولین بار توسط شرکت فراگامان شایان و با همکاری شرکت Sesam دوبی یکم آذر ماه ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن به آدرس نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه راه آجودانیه، سالن همایش رایزن با حضور سخنرانان و صاحب‌نظران ایرانی و خارجی برگزار می‌گردد.

این کنفرانس با هدف شناخت بهینه تکنولوژی روز در این حوزه و برقراری تعامل بین پیشگامان طراحی ایمنی ساختمان در جهان و فعالین کشور و همچنین انتقال جدیدترین اطلاعات و تکنولوژی‌های به‌روز طراحی ایمنی از تولیدکنندگان برتر جهان به ایران برگزار می‌شود.

همچنین در کنار این کنفرانس، نمایشگاه جانبی یک روزه و با حضور برترین‌های صنعت ایمنی و ساختمان و خدمات وابسته برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در نمایشگاه و همایش می‌توانند به وب سایت اصلی به آدرس safetydesigninbuildings.com/upcoming_events.asp مراجعه کنند.


تعداد بازدید : 992

ارسال نظر

ارسال