شروع فعالیت شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا در ایران

  • چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 17:16

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه با مدیریت خشایار تهرانی ضمن اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا، فعالیت این برند را به‌صورت رسمی در ایران آغاز کرد. شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا در سال 1965 میلادی فعالیت خود را در شهر فلورانس ایتالیا در زمینه تولید انواع ماشین آلات ساخت درب، پنجره و نما آغاز نمود. این شرکت از بدو شروع فعالیت به صورت مداوم در حال توسعه و ارتقای محصولات خود بوده است. رشد و توسعه کمی و کیفی، این شرکت را قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در سراسر جهان با بهترین تنوع و کیفیت نموده است.
شروع فعالیت شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا در ایران

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه با مدیریت خشایار تهرانی ضمن اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا، فعالیت این برند را به‌صورت رسمی در ایران آغاز کرد. شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا در سال 1965 میلادی فعالیت خود را در شهر فلورانس ایتالیا در زمینه تولید انواع ماشین آلات ساخت درب، پنجره و نما آغاز نمود. این شرکت از بدو شروع فعالیت به صورت مداوم در حال توسعه و ارتقای محصولات خود بوده است. رشد و توسعه کمی و کیفی، این شرکت را قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در سراسر جهان با بهترین تنوع و کیفیت نموده است.

به منظور تأمین سطح کیفی محصولات، طراحی و ساخت ماشین آلات تماماً در کشور ایتالیا انجام گردیده که این امر این شرکت را به یکی از پیشتازان قدرتمند صنعت ساخت درب و پنجره آلومینیوم و پی وی سی تبدیل کرده است.

این شرکت طی 50 سال فعالیت خود با ایجاد شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در 5 قاره جهان موفق به عرضه محصولات و خدمت رسانی به مشتریان خود در بیش از 70 کشور جهان گردیده است.

اینک این شرکت با بهره مندی از تجربیات ارزنده در سایر کشورها فعالیت خود را در ایران آغاز نموده و مصمم به کسب سهم خود از بازار کشور ایران می‌باشد. این شرکت قصد دارد تولیدکنندگان کشورمان را با عرضه محصولات به‌روز، بهترین شرایط قیمت و خدمات پس از فروش یاری نماید.

همچنین شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه، نمایندگی انحصاری شرکت 3C ایتالیا بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات خم پروفیل در جهان را نیز در اختیار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده ویدئوهای ماشین آلات پرتیچی اینداستریز- ایتالیا به کانال آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمایند:

www.aparat.com/pertici

 


تعداد بازدید : 623

ارسال نظر

ارسال