شرکت آکپا ایران واحدهای تولیدی را گریدبندی می‌کند

  • دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 16:37

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت آکپا ایران واحدهای تولیدی را گریدبندی می‌کند.
شرکت آکپا ایران واحدهای تولیدی را گریدبندی مي‌كند

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نفل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، آکپا ایران، تولیدکنندة پروفیل در و پنجره آلومینیومی جهت حصول اطمینان مشتری از تولید درب و پنجره با مشخصات فنی و تولیدی قابل قبول و الزامات مشتریان، اقدام به گرید بندی واحدهای تولیدی و اجرایی با ارائه گواهینامه مهارتی اختصاصی شرکت آکپا ایران در زمینه تولید درب و پنجره و سیستم های نما بشرح ذیل نموده است.

این گواهینامه بنا به درخواست واحد تولیدی و اجرایی، پس از ارزیابی و سنجش که توسط کارشناسان شرکت بر اساس معیارهای ارزیابی شرکت آکپا ایران طبق چک لیست ارزیابی کارگاه‌های تولید به شمارهF-MA-003، تخصص و تجربه، قابیلت‌های نیروی انسانی، امکانات فضای کارگاهی، تجهیزات و دستگاه‌های تولیدی گرید بندی می‌شوند.

این گرید بندی در سه سطح A ،B  و C به واحدهای تأیید شده ارائه می‌گردد که در این گرید‌بندی، گرید A عالی و گرید B خوب و گرید C متوسط را دارا می‌باشد.

تعاریف سطوح گریدبندی:

گرید A: شامل شرکت‌هایی است که توانایی طراحی، تولید، اجراء و نصب انواع درب و پنجره و سیستم‌های نما را داشته و قابلیت اجرای پروژه‌های بزرگ صنعتی و تجاری و مسکونی را دارا می‌باشد.

گرید B: شامل واحدهایی با مساحت کارگاهی مناسب با به‌کارگیری افراد متخصص و استفاده از دستگاه‌های تولیدی مناسب می‌باشد که قابلیت اجرای پروژه‌های متوسط تجاری و مسکونی را دارا می باشد.

گرید C: شامل واحدهایی با مساحت کارگاهی مناسب با به‌کارگیری افراد متخصص و استفاده از دستگاه‌های تولیدی که قابلیت اجرای پروژه‌های معمولی تجاری و مسکونی را دارا می‌باشد.


تعداد بازدید : 1171

ارسال نظر

ارسال