صدای ناله جانسوز صنعت قاین

  • دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 14:51

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما؛ کارخانه یو پی وی سی (upvc) قاین 5 سال است که گردوغبار بر روی آن نشسته است و در انتظار همت و تلاش مسئولین است که چرخ تولید آن به گردش درآید.
صدای ناله جانسوز صنعت قاین

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، کارخانه یو پی وی سی ( upvc) قاین 5 سال است که گردوغبار بر روی آن نشسته است و در انتظار همت  تلاش مسئولین است که چرخ تولید آن به گردش درآید.

در هر مناسبتی مسئولین برای راه اندازی این کارخانه که حدود 300 شغل برای جوانان شهرستان قاین ایجاد می‌کرد برنامه ریزی کردند اما این برنامه ریزی ها هنوز به سرانجامی نرسیده است.




این صنعت تشنه، به جرعه‌ای آب زنده می شود و می توان با جرعه آب در این دوران که دولت هم کمر همت بسته است تا صنعت را از رکود خارج کند گرد وغبار را از این کارخانه زدود و لب های تشنه ای را که به امید کار دراین کارخانه آموزش‌ها را فرا گرفته اند سیراب کرد.




علی رغم این که مسئولین اظهار داشته اند که برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن خواهیم کرد اما کسی در این کارخانه برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن نکرده است و نقش و نگار قدم های کسانی که از این کارخانه بازدید داشته اند بر روی تلی از خاک نقش می بندد.




دراین کارخانه سرمایه گذار به دنبال راه اندازی آن به هر دری زده است و هنوز راه به جایی نبرده است و با درهای پلمپ شده کارخانه مواجه شده است.





در این کار خانه هنوز حرف مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است جامه عمل نپوشانده است و امید است که اقدام و عمل اساسی از سوی دست‌اندرکاران این امر صورت گیرد و با راه اندازی این کارخانه چرخ زندگی 300 قاینی بچرخد.






تعداد بازدید : 959

ارسال نظر

ارسال