طراحی نفس گیر نمای ویلایی با استفاده از آلومینیوم

  • سه شنبه 10 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: یکی از پر استفاده ترین متریال ها در ساختمان های بزرگ آلومینیوم کامپوزیت است که به دلیل مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی و آلودگی و همچنین با دوام بودن و امکانات مناسب به نسبت قیمت در ساختمان های شهری و برج های بلند استفاده می شود.
طراحی نفس گیر نمای ویلایی با استفاده از آلومینیوم

باشگاه در و پنجره و نما: یکی از پر استفاده‌ترین متریال‌ها در ساختمان‌های بزرگ آلومینیوم کامپوزیت است که به دلیل مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی و آلودگی و همچنین با دوام بودن و امکانات مناسب به نسبت قیمت در ساختمان های شهری و برج‌های بلند استفاده می‌شود.

با توجه به این ویژگی ها، این بار ماریو روماینو Mario Romano این ساختمان آلومینیومی را در محیطی ویلایی طراحی کرده است.

طرح این نما از حرکت امواج آرام اقیانوس الهام گرفته شده است. این خانه مواج، در یک منطقه مسکونی در لس آنجلس واقع شده است.

در این سازه ۵۳۰ متر مربعی، اکثر سطوح و اشکال ایجاد شده از طبیعت الهام گرفته شده است.

روانو، معمار بومی درباره این طراحی‌اش گفت: «من از طرح های سنتی و کلاسیک همگام با ابزارهای نوین و پیشرفته استفاده می کنم. ساخت یک اثر زیبا نیازمند اعتماد به قدرت محاسبه در کنار حس نوآوری و احترام و تأثیرپذیری از اشکال بومی است».

برای نمای بیرونی از بیش از ۳۰۰ قطعه آلومینیوم سفید استفاده شده که حس تحرک امواج بر سطح اقیانوس را به بیننده القا می کنند. این قطعات به یک پایه فلزی وصل می شوند که با استفاده از تکنولوژی سفارشی CNC و چند ابزار دیگر بدون درز و فاصله در کنار هم قرار گرفته اند.


تعداد بازدید : 2103

ارسال نظر

ارسال