طراحی نمایی با سیمان ترک خورده

  • یکشنبه 8 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: با توجه به کاربرد ساختمان که یک بنای اداری و صنعتی است از سیمان برای نمای آن استفاده شده است. این ترک های بزرگ به ایجاد ارتباط برای فضای درونی و بیرونی ساختمان کمک شایانی کرده و همچنین برای افزایش نور ورودی، برای راه پله ها در طرف دیگر سازه از شیشه ی نیمه‌شفاف استفاده شده است.
طراحی نمایی با سیمان ترک خورده

باشگاه در و پنجره و نما: در طراحی نمای این سازه که در دانمارک واقع است از سیمان ترک دار استفاده شده است. در نمای بتنی این ساختمان اداری که توسط تیم Arhus‌ ساخته شده است، ترک هایی ایجاد شده تا به روشن‌تر‌شدن فضای داخل سازه کمک کند.

با توجه به کاربرد ساختمان که یک بنای اداری و صنعتی است از سیمان برای نمای آن استفاده شده است. این ترک های بزرگ به ایجاد ارتباط برای فضای درونی و بیرونی ساختمان کمک شایانی کرده و همچنین برای افزایش نور ورودی، برای راه پله ها در طرف دیگر سازه از شیشه ی نیمه شفاف استفاده شده است.

طراح نما در این باره گفت:«شش طرف نما گویی رابطه ای با خطوط مبهم و ترک ها برقرار می کنند و برای این سازه منعکس کردن رنگ های اطراف اهمیتی بیشتر از رنگ اصلی سازه دارد».

وی همچنین ادامه داد:« نقطه ی شروع این طراحی درواقع جاه طلبی برای ساخت یک نمای با کیفیت و با ماهیت صنعتی بود».

در سه طبقه ی بالایی این ساختمان چهار طبقه دفاتر اداری قرار دارند و طبقه همکف دارای رستوران و فروشگاه است.

چشم انداز آسفالت شیب دار که برای محلی برای پارک کردن دوچرخه ها، بالکن و باغ است محل گردهمایی کارکنان محسوب می شود. همچنین انبار و پارکینگ درزیر ساختمان قرار دارند.


تعداد بازدید : 2982

ارسال نظر

ارسال