وقتی قدمت و نوآوری همگام می‌شود

طراحی چشم نواز نمای ساختمان

  • شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 14:3

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما:‌ طراحی چشم نواز نمای ساختمان با آجر، وقتی قدمت و نوآوری همگام می‌شود، نمای ساختمان، با استفاده از آجر‌های بازیافتی طراحی شده است که باعث کم هزینه بودن، زیبایی و صرفه جویی در مصرف انرژی شده است. همچنین زینت دیگر نمای ساختمان، تک آجر‌های آبی و پنجره‌های گرد و خاص است.
طراحی چشم نواز نمای ساختمان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، نمای ساختمان، با استفاده از آجر‌های بازیافتی طراحی شده است که باعث کم هزینه بودن، زیبایی و صرفه جویی در مصرف انرژی شده است. همچنین زینت دیگر نمای ساختمان، تک آجر‌های آبی و پنجره‌های گرد و خاص است.

تیم معماری Austin Maynard این نمای ساختمان را با استفاده از آجر های بازیافتی در ملبورن استرالیا طراحی کرده است.

این خانه ی کوچک قرمز و آبی، جایگزین یک گاراژ کهنه و قدیمی در حومه ملبورن شد و با نمای زیبا و رنگی جلوه ی تازه ای به این ناحیه بخشید.

این خانه که در یک قسمت گوشه مانند قرار دارد از دو طرف به ساختمان های اطراف نزدیک است، همچنین برای تسهیل رفت و آمد از پلکان چرخان در نمای ساختمان استفاده شده است.

این خانه ای Brickface یا صورت آجری نامیده می شود، یک آپارتمان موقت برای دختران جوانی است که مایل به استقلال از خانواده های خود هستند و انواع امکانات رفاهی در آن موجود است.

این ساختمان علاوه بر استخر شامل یک حیاط پشتی و فضایی برای استفاده از هوای آزاد است. معماران نقطه قوت این سازه را در پر کاربرد بودن آن دانستند و گفتند: هرچند ساختمان کوچک است، اما پر کاربرد بودن آن موجب شده تا سازه ای قدرتمند باشد.

نمای ساختمان، با استفاده از آجر های بازیافتی طراحی شده است که باعث کم هزینه بودن، زیبایی و صرفه جویی در مصرف انرژی شده است. همچنین زینت دیگر نمای ساختمان، تک آجرهای آبی و پنجره‌های گرد و خاص است.








تعداد بازدید : 3068

ارسال نظر

ارسال