فروشگاه جدید لویی‌ویتان با نماد دریا

  • دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 13:23

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: فروشگاه بزرگ برند لویی‌ویتان در شهر توکیو ژاپن پس از سه سال بازسازی، سرانجام با نمایی جدید که از نماد دریا و حرکت آب الهام گرفته، به کار خود ادامه می‌دهد.
فروشگاه جدید لویی‌ویتان با نماد دریا

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از اسکان نیوز، جون آوکی، معمار ژاپنی با استفاده از پنل‌های منحصر به‌فرد و فیلم دو رنگ، چهره‌ای پر زرق و برق برای فروشگاه تاریخی لویی‌ویتان طراحی کرد تا الگوهایی را یادآوری کند که منعکس‌کننده آب هستند. پیتر مارینو، طراح داخلی مستقر در نیویورک نیز، با رعایت تِم آب، فضای داخلی فروشگاه را طراحی کرده است.

همچنین در نما از ساختار شیشه‌ای دو لایه استفاده شده که برای کمک به ایجاد حرکت تکان دهنده‌ای که در ساختمان مشاهده می‌کنید، کمی خم می‌شود. یک فیلم دو رنگ نیز باعث می‌شود شیشه نور را منعکس کند و اجازه می‌دهد طیف‌های خاصی از رنگ در آن منعکس شود. این حرکات نمادین هنگامی که موقعیت خود را تغییر می‌دهید یا در فروشگاه می‌چرخید، نمای مسحورکننده‌ای از رنگ را ایجاد می‌کند.

این در حالی است که فضای داخلی فروشگاه نیز بر روی یک پله مارپیچ بلوط و شیشه متمرکز شده که در برابر نقاشی دیواری چهار طبقه‌ای قرار دارد. همچنین می‌توانید بخش‌هایی از عناصر الهام‌گرفته از اقیانوس مانند دریای زیبا را که در ورودی اصلی وجود دارد، در دکورهای داخلی فروشگاه نیز مشاهده کنید.

همچنین در طبقه آخر این فروشگاه لوکس یک کافه و رستوران نیز طراحی شده که مشتریان می‌توانند هنگام خرید، در این مکان‌ها استراحت کرده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را مشاهده کنند.


تعداد بازدید : 325

ارسال نظر

ارسال