فعالیت برخی شرکت‌ها تنظیم بازار شیشه را بر هم زده است/ دولت با حمایت از تولید ملی می‌تواند رونق را به بازار اصناف برگرداند.

  • یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 12:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رئیس اتحادیه شیشه و آیینه تهران با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های در و پنجره upvc تنظیم بازار شیشه را بر هم زده است، گفت: دولت با حمایت از تولید ملی می‌تواند رونق را به بازار اصناف کشور برگرداند.
فعالیت برخی شرکت‌ها تنظیم بازار شیشه را بر هم زده است/ دولت با حمایت از تولید ملی می‌تواند رونق را به بازار اصناف برگرداند.

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: محمدعلی قنبری درباره نقش دولت در تنظیم بازار، اظهار کرد: تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی در فهرست شرح وظایف دولت نوشته شده است.

وی ادامه داد: تأمین نیاز کالاهای اساسی بر عهده رئیس‌جمهوری و مجموعه وزرا در قالب دولت است.

رئیس اتحادیه شیشه و آیینه تهران با اشاره به اینکه فعالیت شرکت‌های درب و پنجره (upvc) تنظیم بازار شیشه را بر هم زده است، تصریح کرد: خیلی از فعالان ما در این راستا با مشکلات زیادی مواجه شده و متضرر شده‌اند.

قنبری با بیان اینکه ایران در بحث تولید انواع شیشه به مرز خودکفایی رسیده است، اضافه کرد: حتی صادرات هم داریم و واحدهای تولیدی ما در این مسیر هم فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه دولت با حمایت از تولید ملی می‌تواند رونق را به بازار اصناف کشور برگرداند، اظهار کرد: ازجمله این راهکارها جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل است.


تعداد بازدید : 361

ارسال نظر

ارسال