رییس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان:

فناوری‌های نوین وزن ساختمان را کاهش می دهد

  • یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:37

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رییس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: استفاده از فناوری های نوین در ساختمان سازی علاوه بر اینکه کیفیت ساختمان ها را افزایش می‌دهد، باعث کاهش وزن ساختمان‌ها نیز خواهد شد.
فناوری‌های نوین وزن ساختمان را کاهش می دهد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، علی عموشاهی پنجشنبه گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از تکنولوژی های نوین در ساختمان سازی، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می تواند در ارتقای ساختمان سازی در استان و کشور نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین در ساختمان سازی علاوه بر اینکه کیفیت ساختمان ها را افزایش می دهد، باعث کاهش وزن ساختمان ها نیز خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان به کافی نبودن فضا در نمایشگاه بین المللی اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل کافی نبودن فضای این نمایشگاه، فرصت نمایش برخی از فناوری‌های نوین ساختمان به وجود نیامد و امیدواریم در سال آینده، با راه‌اندازی پروژه بزرگ نمایشگاه، شرکت‌های بیشتر و با محصولات بیشتر در نمایشگاه حضور داشته باشند.

عموشاهی با بیان اینکه همواره فناوری در حال به روز شدن است و هر روز فناوری های جدیدتری وارد بازار می‌شود، ادامه داد: ایران تا رسیدن به استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد.

وی اظهار کرد: در بخش‌هایی از ساختمان‌سازی در کشور، شاهد استفاده از فناوری‌های نوین هستیم و مصالح استاندارد و باکیفیت در ساخت و ساز استفاده می‌شود، البته در بخش‌هایی نیز هم چنان استانداردها رعایت نمی‌شوند.

بیستمین نمایشگاه صنعت جامع ساختمان با حضور 140 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، مرکزی، فارس، سمنان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و هرمزگان و نمایندگان فروش کشورهای چین، ایتالیا و آلمان آغاز به کار کرد. این نمایشگاه طی ساعات بازدید 16 تا 22 و از تاریخ 27 تا 30 مهر ماه میزبان متخصصان و فعالان صنعت ساختمان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.


تعداد بازدید : 455

ارسال نظر

ارسال