کلوما پیشتاز در صنعت ماشین‌آلات خم پروفیل‌های آلومینیومی، پی وی سی و فولادی

  • یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 10:31

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت CLOMEA طی چهل سال فعالیت خود به تولید و فروش مجموعة وسیع و متنوعی از دستگاه‌های خم و تجهیزات مربوطه پرداخته است.
CLOMEA پيشتاز در صنعت ماشين‌آلات خم پروفيل‌هاي آلومينيومي، پي وي سي و فولادي

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شرکت CLOMEA طی چهل سال فعالیت خود، به تولید و فروش مجموعة وسیع و متنوعی از دستگاه‌های خم و تجهیزات مربوطه پرداخته است. این شرکت به‌طور پیوسته در جستجوی تکنوژی‌های جدید به‌منظور بهبود کیفیت محصولات و ارائه راه‌حل‌های مناسب در جهت رفع نیازهای مشتریان بوده است.

سال‌ها تجربه، بررسی پیوسته بازار، برنامه‌ریزی و همیاری مشتریان، به کلومآ در جهت رشد، کمک شایانی نموده و این شرکت را به گردانندة اصلی بازار در زمینه دستگاه‌های خم تبدیل کرده است.

CLOMEA، دستگاه‌هایی در سطوح مختلف با عملکرد دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با کنترل دیجیتال را طراحی و تولید می‌کند که این امر اجرای خم به‌صورت رفت و برگشتی و تک حرکتی را امکان‌پذیر می سازد. هدف از این امر اجرای خم با هندسه ساده و پیچیده می‌باشد.

تنوع دستگاه‌های خم این امر را ممکن می‌سازد که این محصولات در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع مکانیکی، صنایع ماشین‌سازی، آهنکاری‌های سبک و سنگین، درب و پنجره و کشتی‌سازی مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت CLOMEA دارای شبکه گسترده‌ای از فروشندگان در سطح بین‌المللی بوده که به‌طور مستقیم پاسخگوی فوری نیازهای مشتریان قبل و پس از فروش می‌باشند.

برای مشاهده ویدئوهای ماشین‌آلات کلوما به کانال آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

www.aparat.com/clomea


تعداد بازدید : 489

ارسال نظر

ارسال