ماشین های برش پروفیل

  • چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 13:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: برای استفاده از دستگاه های پروفیل بر اول نیاز به شناخت آن ها داریم. چگونگی استفاده از آن ها و طریقه ی استفاده آن، هدف ما در اینجا آشنایی با انواع این دستگاه ها است.
ماشین های برش پروفیل
  • باشگاه در و پنجره و نما:

    انواع دستگاه های پروفیل بر:

     

    • دستگاه برش دوسر

    اولین مرحله از تولید درب و پنجره upvc یا آلومینیوم برش پروفیل دوسر برای برش پروفیل میتوان با ماشین برش تک سر و یا دوسر انجام بگیرد. همچنین میتوان برش و سایر پردازش های که بر روی پروفیل باید انجام گیرد از قبیل در آوردن جای قفل و دستگیره و راه تخلیه آب را به خط CNC پردازش پروفیل سپرد. این دستگاه قابلیت برش پروفیل بصورت اتوماتیک در زوایای مختلف را دارد. دارای دوفک و دو موتور مجزا که یکی از فک ها متحرک میباشد اندازه تیغ اره ۴۲۰ میلیمتراست. مکانیزم نگهدارنده پروفیل از سیستم الکترو پتوماتیم پیرزی میکند.

     

    •  دستگاه فرزها چگونه است؟

    مرحله بعدی در تولید درب و پنجره upvc و آلومینیوم ایجاد جای قفل و دستگیره و در آوردن جای اسپانیولت و ایجاد راه تخلیه آب و سپس جازدن گالوانیزه و بستن پیچ های گالوانیزه است.

     

    • ماشین های جوش پروفیل

    مرحله بعدی در پنجره های upvc جوش می باشد. برای جوش می توان از ماشین جوش تک سر (تک گوشه) یا جوش دوسر (دو گوشه) یا جوش چهار سر (چهار گوشه) استفاده کرد.

     

     

    • ماشین گوشه تمیزکن

    مرحله بعد از جوش در تولید در و پنجره دوجداره پی وی سی, تمیز کردن گوشه میباشد. برای این کار می توان از ماشین تمیز کن مدولا (PLC) و یا دستگاه تمیز کن CNC استفاده نمود. همچنین میتوان برای مرحله جوش و تمیز کردن از خط CNC جوش و تمیزکن بهره برد.

     

    •  دستگاه تی زن پروفیل بر چیست؟

    مرحله بعدی در تولید درب و پنجره فرز کردن دو سر پروفیل میانی (مولیون) جهت جا نمایی در کلاف درب یا پنجره است. ماشین تی زن میتواند منوال یا اتوماتیک باشد. برای فرز پروفیل upvc مدل اتوماتیک و برای پروفیل آلومینیوم مدل منوال همراه با سیستم خنک کننده استفاده می شود.


تعداد بازدید : 2485

ارسال نظر

ارسال