محسن صفایی، عضو تحریریه گواهینامه فنی شد

  • چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 13:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: اکثر شرکت‌های تولیدی ایرانی که خود را ملزم به حفظ و ارتقای کیفیت محصولاتشان می دانند با نام گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان به‌خوبی آشنا هستند.
محسن صفایی، عضو تحریریه گواهینامه فنی شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان در بسیاری ازمحصولات تولیدی نشان کیفیت و اعتبار در بازار مصرف‌کننده‌های ایرانی را دارا می‌باشد.

مرکز تحقیقات برای چهارمین سال است که به انتشار فصلنامه ای با عنوان فصلنامه گواهینامه فنی می‌پردازد این فصلنامه شامل اطلاعات مفید و تخصصی است. اهمیت و جایگاه گواهینامه فنی در زمینه‌های مختلف صنعتی کشور از جمله صنعت ساختمان، معرفی مرکز تحقیقات و عملکرد بخش‌های آن به عنوان یک مرکز علمی و تحقیقاتی و همچنین مقالاتی پیرامون محصولات و پیشرفت‌های شرکت‌های مختلف از جمله مباحثی هستند که در فصلنامه مطرح می‌گردند.

گروه صنعتی همارشتن مفتخر است که نه‌تنها جز اولین دارندگان گواهینامه فنی برای محصولات خود است بلکه جز معدود شرکت‌های تولیدکننده‌ای نیز می‌باشد که به‌عنوان عضو هیأت تحریریه در تهیه فصلنامه گواهی نامه فنی مشارکت می‌نماید.




تعداد بازدید : 1162

ارسال نظر

ارسال