مدیرعامل هافمن چهره برتر حوزه کارفرمایی سازمان تأمین اجتماعی

  • چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 11:54

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیرعامل شرکت هافمن به‌عنوان چهره برتر حوزه کارفرمایی سازمان تأمین اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل هافمن چهره برتر حوزه کارفرمایی سازمان تأمین اجتماعی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، در هشتمین جشنواره معرفی چهره‌های برتر حوزه کارفرمایی تأمین اجتماعی و هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۸، دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن به‌عنوان چهره برتر حوزه کارفرمایی و کارآفرینی انتخاب شد.

در لوح اهدایی از سوی مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی آمده است: سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان شاخص‌ترین نهاد متولی حمایت از نیروی کار، بر خود می‌بالد که با ایجاد و فراهم نمودن تمهیدات مؤثر زمینة رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

در این میان کارفرمایان و کارآفرینان به‌عنوان مهم‌ترین حامیان نیروی کار و سرمایه مولد کشور نقش بسزایی در تأمین منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی ایفا می‌کنند.

این لوح به‌پاس خدمات و تدابیر ارزشمند در برنامه‌ریزی مناسب و مشارکت سازنده در اعتلای فرهنگ بیمه پردازی و اهتمام در جهت گسترش تعاملات مؤثر بین سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی آن به‌عنوان چهره برتر کارفرمایی به حضرت‌عالی تقدیم می‌شود.

گفتنی است، علی انوری، قائم‌مقام شرکت هافمن در غیاب مدیرعامل این مجموعه تندیس جشنواره را دریافت کرد.


تعداد بازدید : 1009

ارسال نظر

ارسال