مجید حکمتی مدیرعامل مجتمع آلومینیوم حکمتی:

مشتریان تخصصی بازدیدکنندگان اصلی نمایشگاه در و پنجره

  • سه شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 11:3

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مجید حکمتی مدیرعامل مجموعه آلومینیوم حکمتی تبریز پیشکسوت ورزش کشتی و عضو هیأت رئیسه هیات کشتی استان آذربایجان شرقی درباره روند تولید در این مجموعه آلومینیومی در نمایشگاه در و پنجره تهران با خبرنگار مجله در و پنجره و نما به گفت‌و‌گو نشست.
 تیتر :	 مشتریان تخصصی بازدیدکنندگان اصلی نمایشگاه  در و پنجره

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش قیمت حاملان انرژی بسیار شدید بود و بر قیمت‌گذاری ما اثر گذار بود اما تلاش بر آن بوده تا با شرایط موجود همراه باشیم.

وی افزود: در زمینه تخصیص ارز چندان با مشکل همراه نبودیم و چندان گرفتار ارز دولتی نشدیم چون نیازی نداشتیم.

حکمتی با اشاره به شیوع کرونا نیز گفت: به هر حال این ویروس همه بخش‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. اما در حوزه کاری ما چندان اثر گذار نبود و ما مشتریان خاص خود را داریم.

این فعال صنعت آلومینیوم تصریح کرد: در نمایشگاه سال جاری محصول جدید پروفیل مربوط به ساخت گلخانه را رونمایی کرده‌ایم. البته محصولات جدید دیگری نیز در دست تولید است که به زودی رونمایی خواهیم کرد.

حکمتی اضافه کرد: با خرید زمینی 3 هکتاری به دنبال احداث واحد جدیدی هستیم که طرح توسعه را در آن انجام دهیم.

وی درباره نمایشگاه سال جاری نیز افزود: در نمایشگاه امسال شاهد حضور مشتریان تخصصی هستیم و می‌توان گفت نمایشگاه خوبی برگزار شد. هرچند ویروس کرونا میزان بازدید را کاهش داده است.

حکمتی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، گفت: انتظار ما از دولت جدید آن است که به شعار‌ها و وعده‌ها عمل شود. در واقع شرایط باید به صورتی باشد که تولیدکننده دغدغه‌ای برای تولید نداشته باشد.

این فعال صنعتی اظهار کرد: برای توسعه صنعت بهتر است مشوق‌های مالیاتی و بیمه‌ای برای تولیدکننده در نظر گرفته شود. دوای درد اقتصاد رونق تولید است.

 


تعداد بازدید : 730

ارسال نظر

ارسال