معرفی متریال‌ جدید| شِید پانلی شفاف برای نما

  • چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 20:2

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: امروزه متریال‌هایی جزء گزینه‌های انتخابی سازندگان هستند، که علاوه‌بر پاسخگویی به اهداف عملکردی و زیبایی شناختی، به معماران، مهندسان و مالکان ساختمان‌ها اجازه می‌دهند تا در یک محصول واحد از بازدهی بالای انرژی و پایداری بیشتر بهره ببرند. در این مطلب یکی از همین متریال‌های مدرن که با طیف وسیع رنگی و پاسخگویی به اهداف پایداری معماری، برای نمای خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد معرفی می‌گردد. در ادامه با نماوین همراه باشید.
معرفی متریال‌ جدید| شِید پانلی شفاف برای نما

باشگاه در و پنجره و نما گزارش می‌دهد:

شِید پانلی شفاف برای نما:

 

دسته بندی

پوشش شیشه‌ای خارجی

موارد استفاده

کرتین‌وال، نما، پنجره‌های سقفی، پوشش بام (دیوار، سقف، بام)

مشخصات

75٪ بهبود کنترل گرمای حرارتی خورشید از طریق IGU‌ های استاندارد،

ضریب جذب گرمای خورشیدی تا 0.07 در ظهر

با قابلیت شفافیت بیشتر یا کمتر

ضمانت

10 سال

قالب/ شکل

اسلب، صفحه، پانل

اطلاعات بیشتر در مورد این متریال

این متریال با عملکرد بالا پوشش شفاف بیرونی به معماران، مهندسان و مالکان ساختمان‌ها اجازه می‌دهد از نور روز، بازده انرژی، آسایش کاربر و اهداف زیبایی شناختی در یک محصول واحد بهره ببرند. تکنولوژی ClearShade برای بازده انرژی و برگشت سرمایه بسیار مهم است، زیرا این تکنولوژی نور روز و گرمای خورشیدی را بهینه می‌کند، درحالی‌که اکثر راه‌حل‌های شیشه‌ای به یکی از این اهداف در هزینه‌های دیگر کمک می‌کند. کاهش ترکیبی نور و بارهای HVAC سبب صرفه‌جویی در انرژی و هزینه می‌شود. پیچیدگی، نگهداری و هزینه‌های مازاد مانند قفسه‌های نور و ابزارهای سایه‌انداز حذف می‌شوند.

1-   نور بیشتر، نور بهتر: نور روز بهینه شده

ClearShade اشعه‌های نور را برای انتقال تا 70٪ نور روز هدایت می‌کند و به‌طور قابل ملاحظه‌ای نور را پخش می‌کند، انرژی مورد نیاز برای روشنایی الکتریکی را کاهش می‌دهد و آسایش کاربر را بهبود می بخشد.

 

2-   گرمای کمتر: کنترل گرمای خورشیدی

درحالی‌که اکثر راه‌حل‌ها به کنترل نور روز و یا کنترل گرمای خورشیدی در هزینه‌های دیگر پاسخ می‌دهند، ClearShade هر دو را کنترل می‌کنند: با بهبود 75٪ کنترل گرمای خورشیدی از طریق IGU های استاندارد و همچنین با ضریب جذب گرمای خورشیدی تا 0.07 در ظهر به منظور کاهش الزامات HVAC و بهبود بازده انرژی.

 

3-   شفافیت + چشم‌اندازها / آسایش کاربر

ClearShade را می توان برای شفافیت بصری بیشتر یا کمتر که موردنیاز برنامه یا جهت‌گیری ساختمان است، مشخص کرد. هندسه و آرایش مولکولی ClearShade اختصاصی، نور روز را به منظور کاهش تابش خیره‌کننده نور، بهبود تجربه، راحتی و بهره‌وری بیشتر کاربر قرار می‌دهد.

 

رنگها

چارچوب‌های لانه زنبوری ClearShade : شفاف یا سفید با رنگ‌های موجود برای پروژه های 2500SF +.

شیشه‌های Lites: پوشش شیشه‌ای ClearShade با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های شیشه‌ای Lite  از جمله پوشش، رنگ و درمان‌های دیگر در دسترس است.

یونیت‌های شیشه‌ای عایق ClearShade : با انتخاب از بین گزینه‌های گسترده موجود برای شکل یونیت‌ها، چارچوب ClearShade و مشخصات شیشه‌های lites  برای رویارویی با هردو اهداف عملکردی و زیبایی شناختی متناسب است.

پایداری

با توجه به فناوری انحصاری لانه زنبوری، Panelite ClearShade  چندین هدف پایداری را در بر می‌گیرد، از جمله:

 

  • انتشار گسترده نور روز
  • چشم‌انداز
  • کنترل گرمای خورشیدی – صرفه‌جویی در انرژی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این متریال به سایت www.panelite.us مراجعه کنید.


تعداد بازدید : 1380

ارسال نظر

ارسال