آینده شرکت گری در محله پالایاویستا

معماری زیست محیطی در لس آنجلس

  • سه شنبه 3 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ساختمانی جدید در محوطه "پالایاویستا" در همسایگی لس آنجلس با پوشش گیاهی فراوان و با هدف تأمین انرژی منفعل در یک مجتمع طراحی شده است.
معماری زیست محیطی در لس آنجلس

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از تیترشهر، ساختمانی جدید در محوطه "پالایاویستا" در همسایگی لس آنجلس طراحی شده است. این طرح طبق اعلام وزارت برنامه ریزی شهری لس آنجلس، توسط شرکت گری و شرکا طراحی شده است.

این بنا به نام "نیو بیتریس وست" نام گرفته که شامل هشت طبقه از اتاق‌های شیشه‌ای تراشیده شده با پوشش گیاهی فراوان با هدف تأمین انرژی منفعل در یک مجتمع است. درحال حاضر ساختمان جدید ادغامی از شرکت‌های شرکای گری می باشد.

این بنا واقع در تقاطع "جندی پلس" و خیابان "بیتریس" قرار دارد که شامل پنج طبقه فضای اداری و سه طبقه فضای عمومی، شامل رستوران ها و فروشگاه های خرده‌فروشی است.

دو طبقه پارکینگ زیرزمینی به سه طبقه از فضای بالای زمین پیوسته، که 845 وسیله نقلیه را در خود جای می‌دهد، و این درحالی است که فضاهای پارکینگ دوچرخه به‌صورت طولانی و کوتاه مدت، اتاق های قفسه ای و دوش، کارمندان را تشویق می کند تا از ابزارهای پایدار محیط زیست استفاده کنند.

این ساختمان از استراتژی های پایدار زیست محیطی سراسر جهان کمک می‌گیرد که از جمله آن‌ها وسایل کم جریان آبی و روشنایی هایی از انرژی کارآمد است.

در طول روز، اکثر فضاها قادر خواهند بود به طور طبیعی روشن شوند. حیاط های جدید، مسیرها و محوطه سازی به زیبایی کلی دیوارهای سبز و سقف ها اضافه می شود.

برآورد های اولیه نشان می دهد که ساخت و ساز این بنا حدود 22 ماه به‌طول انجامد.


تعداد بازدید : 856

ارسال نظر

ارسال