معماری عجیب ساختمانی در سوئیس

  • دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 11:35

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: برای دیدن پنجره‌های جالب یک ساختمان مسکونی در زوریخ با نماوین همراه باشید.
معماری عجیب ساختمانی در سوئیس

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: یک معمار سوئیسی به نام مانوئل هرز یک مجتمع مسکونی در مرکز زوریخ احداث کرده است که پنجره‌های آن سایبان‌های قابل تنظیم جالبی دارند.

ساختمان مسکونی بر اساس ویلای موجود در یک محل بزرگ در نزدیکی دریاچه زوریخ واقع شده است که باغ آن جزء توسعة طراحی است. عناصر متحرک ساختار نه تنها سایه، حفظ حریم خصوصی و عنصر خارج از منزل را فراهم می‌کند؛ همچنین خارج از داخل را به نمایش می‌گذارند.

این ساختمان در اصل یک حجم مکعبی ساده است، اما وقتی لوستر فلزی باز می‌شود، شخصیت آن به طرز چشمگیری تغییر می‌کند. بنابراین خانه زندگی می‌کند و با ساکنانش تنفس می‌کند.

Herz توضیح می‌دهد که مشتری علاقه‌مند به هنر جنبشی مانند الکساندر کالدر و Jean Tinguely است. از لحظه اول، الهام بخش این روان جنبشی را در طراحی ساختمان به ارمغان آورد. من نیز مانند حرکت ناخوشایند یا تقریباً دست و پا چلفتی مجسمه‌های Tinguely، که برای ساختمان من نیز بسیار مهم است، را دوست دارم. این نباید بیش از حد نرم و لطیف باشد. مفهوم "روح دستگاه" باید وجود داشته باشد. '

شکل و جنبش ساختمان جدید نیز به احترام به یک درخت، که در محل ایستاده بود و به منظور ساخت و ساز آغاز شد، باید برداشته شود. در کنستارت، فضای داخلی احساس نسبتا مینیمالیستی دارد، دارای جزئیات تمیز و مستقیم و پالت فلزی محسوب می‌شود و اجازه می‌دهد تا فوکوس را به صورت بی عیب و نقص در خانه بیان کند.


تعداد بازدید : 1411

ارسال نظر

ارسال