مهم‌ترین قسمت پنجره؟

  • سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت 16:13

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت شیشه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسر تا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه پنجره دو جداره خواهند بود.
مهم‌ترین قسمت پنجره؟

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت شیشه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسر تا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه پنجره دو جداره خواهند بود. بنابراین انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه‌های دوجداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد.

 

  • چه خلع هایی صنعت ما را رنج میدهد؟

خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتاً وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است.

·         یک پنجره استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که می دانید کیفیت موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسر در تولید یک قطعه شیشه دوجداره حرف اول را می زنند. و اگر این مواد به صورت استاندارد و مرغوب در کارخانه ها مورد استفاده قرار گیرند، شیشه های تولید شده تا ده ها سال بدون هیچ گونه مشکلی وظیفه حفظ انرژی و جلوگیری از آلودگی صوتی را انجام می دهند. خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگان شیشه دوجداره به کیفیت و استاندارد بودن محصولات اهمیت زیادی می دهند.

 

·         چه مشکلاتی وجود دارد در ساخت پنجره؟

مهم ترین مشکل موجود عدم آگاهی تولید کنندگان از مواد اولیه غیر استاندارد می باشد که تأثیر بسیار زیادی در کیفیت محصولات دارد. از سوی دیگر، عمدتاً به علت توجه بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصول، موضوع کیفیت مورد توجه قرار نمی گیرد.


تعداد بازدید : 522

ارسال نظر

ارسال