دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکتتدگان دروپنجره ایران

مهندس جلالی پور به لزوم ارتقای محصولات "یو پی وی سی" اشاره کرد

  • سه شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:35

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: به آگاهی رسیدن مصرف‌کنندگان در استفاده از پنجره با کیفیت تولیدکنندگان را ترغیب به تولید محصول با‌کیفیت می‌کند. از این رو می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از درگاه‌های ارتباطی انجمن استفاده کنید.
مهندس جلالی پور به لزوم ارتقای محصولات "یو پی وی سی" اشاره کرد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، مهندس جلالی‌پور در گفتگو با عصر ساختمان بیان داشت، انجمن صنفی کارفرمایی در و پنجره ایران بر این مبنا پایه‌گذاری شده که مصرف‌کننده و افرادی که نیازمند محصول نهایی این انجمن هستند به رشد و آگاهی برسند که در نهایت بتوانند یک محصول باکیفیت را از اعضای ما درخواست کنند.

مهم‌ترین کار انجمن در این راستا، مباحث آموزشی و جزوات برای مصرف‌کنندگان است که مصرف‌کننده را هدایت می‌کند تا سهم درخواست خود را بتواند از اعضاء این انجمن دریافت کند.

بنابراین، درخواست ما از مصرف‌کنندگان حوزه در و پنجره (از مصارف خانگی تا تولید انبوه)، هرگونه اطلاعات و امکاناتی که در رابطه با مسیر کیفیت نیاز دارند را انجمن تهیه کنند، به‌راحتی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد و ما می‌توانیم در این راستا به دوستان کمک کنیم که در سال حمایت از تولیدات داخلی بتوانیم کمکی به تولید انبوه در کشور به تولیدکنندگان داشته باشیم.


تعداد بازدید : 468

ارسال نظر

ارسال