موفقیتی دیگر برای گروه صنعتی همارشتن رقم خورد

  • یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 11:16

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: این بار همارشتن با مهارت نیروهای متخصص خود توانست با بهره‌گیری از سابقه 3 سال فعالیت مستمر در زمینه تولید محصول ورق ژئوممبران، به‌عنوان اولین شرکت موفق به دریافت گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گردد.
موفقیتی دیگر برای گروه صنعتی همارشتن رقم خورد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی گروه همارشتن، این بار همارشتن با مهارت نیروهای متخصص خود  توانست با بهره‌گیری از سابقه 3 سال فعالیت مستمر در زمینه تولید محصول ورق ژئوممبران، به‌عنوان اولین شرکت موفق به دریافت گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گردد.

ژئوممبران‌ها ورق‌های پلیمری منعطفی هستند که عمدتاً به عنوان یک سد در برابر مایعات و بخارات استفاده می‌شوند و ازاین رو کاربردهای متنوعی از جمله در صنایع مربوط به آب و فاضلاب، معدن، تونل، عایق‌سازی در ساختمان و کشاورزی دارند.

بر اساس نتایج بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام شده توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی محصول ورق ژئوممبران غیرمسلح از جنس پلی‌وینیل کلراید (PVC) با ضخامت 52/1 میلیمتر تولید گروه صنعتی همارشتن با ضوابط فنی مورد قبول آن مرکز انطباق دارد، لذا آن مرکز، گواهینامه فنی این محصول را به گروه صنعتی همارشتن اعطا نمود.

گواهینامه فنی سند پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که منحصراً از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر می‌شود و نشان‌دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی با معیارهای تعریف شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است. همچنین گواهینامه فنی ابزاری اطمینان‌‌‌ بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان است، تا از این طریق علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان برتر، راهنمایی برای انتخاب محصولات ساختمانی با کیفیت تأیید شده باشد.


تعداد بازدید : 1397

ارسال نظر

ارسال