نشست هم اندیشی دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

  • شنبه 29 آذر 1399 ساعت 14:38

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ۲۳ آذر‌ماه ۱۳۹۹ نخستین جلسه هم‌اندیشی «گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک»، با حضور محمود قدیری معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمعی از تولیدکنندگان حوزه ایمنی در سالن آمفی تئاتر سازمان آتش‌نشانی تهران برگزار شد.
نشست هم اندیشی دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از صما، در این جلسه معاونت سازمان با ذکر مقدمه‌ای به بیان مسائل و موضوعات حوزه ایمنی و دغدغه‌های موجود و موارد مربوط به تولیدات حوزه ایمنی پرداخته و سپس حاضرین به معرفی خود پرداخته و جمعی از آنان موضوعات و مشکلات حوزه فعالیت خود را با وی مطرح کرده و پاسخ دریافت نمودند.

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک با موضوع “ساختمان ایمن

رویدادی است که در تاریخ ۳۰ دی و ۱ بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن و با همکاری شهرداری منطقه ۱، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار خواهد شد.

هدف از این رویداد ترویج و فرهنگ سازی مقوله ایمنی و ساختمان ایمن است که یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده و بارها توسط شهردار تهران مورد تاکید واقع شده است.

این رویداد که با حضور سازندگان و معماران مطرح منطقه ۱ شهرداری تهران در کنار تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی از سراسر کشور رقم می‌خورد شامل محورهایی به شرح ذیل است:

-مطالعه و بررسی جنبه‌های طراحی معماری به منظور جلوگیری از گسترش آثار آتش‌سوزی

-بررسی ارتقاء ایمنی جانی و مالی در برابر آتش‌سوزی‌های احتمالی در ساختمان

-بررسی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان با رویکرد ساختمان های بلند

-معرفی مصالح نوین با مقاومت بالا در برابر حریق

-ضوابط و محافظت جدار خارجی و نما در برابر آتش

-سیستم های هوشمند اعلام حریق

-مدیریت دود در ساختمان ها

-محافظت سازه در برابر حریق

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی « فناوری‌ها، تولیدات و تجهیزات نوین ایمنی ساختمان»،  پنل‌های تخصصی با موضوع «اصول ایمنی در معماری»، جلسات پرسش و پاسخ با موضوع « تحلیل و بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی» و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران منطقه یک و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.event.samair.ir مراجعه یا با شماره تماس ۲۲۸۵۳۵۳۰–۰۲۱ داخلی ۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

 


تعداد بازدید : 426

ارسال نظر

ارسال