نقش فعال سازمان نظام مهندسی در برپایی کارگاه‌های آموزشی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته و شرایط اسپانسری آن

  • چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 20:4

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره همواره یکی از نقاط برجسته و متمایز حضور شرکت‌های ایرانی در رقابت با شرکت‌های خارجی بوده و برگزاری همایش و کارگاه آموزشی یکی از اقدامات و اهداف اصلی در کنار برپایی نمایشگاه است.
نقش فعال سازمان نظام مهندسی در برپایی کارگاه‌های آموزشی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته و شرایط اسپانسری آن

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره همواره یکی از نقاط برجسته و متمایز حضور شرکت‌های ایرانی در رقابت با شرکت‌های خارجی بوده و برگزاری همایش و کارگاه آموزشی یکی از اقدامات و اهداف اصلی در کنار برپایی نمایشگاه است.

که در این زمینه سازمان نظام مهندسی در برپایی کارگاه‌های آموزشی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته نقش فعالی داشته و حداقل 3 عنوان از عناوین کارگاه‌های آموزشی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته توسط سازمان نظام مهندسی کشور برگزار خواهد شد.

همچنین در ایام برپایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از شرکت‌کنندگانی که تمایل دارند اسپانسر کارگاه‌های آموزشی باشند دعوت می‌شود با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت علاقه‌مندی به کانال تلگرامی ستاد برگزاری مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 021-22397540 تماس حاصل نمایید.


تعداد بازدید : 445

ارسال نظر

ارسال