عضو شورای شهر اصفهان

نمای ساختمان‌ها محل جولان طراحان نیست

  • یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 14:37

اخبار => اخبار

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد به سازوکار ناکارآمد تایید و تصویب منظر سازه‌های اصفهان گفت: نما و بدنه ساختمان‌ها نقش مهمی در شکل‌گیری هویت و ساختار شهرها دارد و محل جولان طراحان نیست.
نماي ساختمان ها

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نمای ساختمان‌ها، به ویژه ساختمان‌های مسکونی تاثیر روشن و عمیقی در شکل‌گیری هویت و منظر شهر دارد.

وی ادامه داد: سیما و منظر شهر اصفهان به محلی برای جولان دادن گروهی از طراحان با نماهای تمام سنگی الهام گرفته از روم و یونان شده‌ است که آرامش بصری را از شهروندان صلب کرده است. در این شرایط کمیته سیما و منظر شهری چه می‌کند؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: سه احتمال بیشتر وجود ندارد. یا کمیته سیما و منظر نقش نمایشی دارد، یا روابط برخی از طراحان با این کمیته جای ضابطه را گرفته است و یا اقدامات این کمیته ضمانت اجرایی کافی ندارد.

پورمحمد شریعتی‌نیا، عضو شورای شهر اصفهان با یادآوری وعده‌های انتخاباتی شورای پنجم گفت: این شهر سرشار از فرصت و تهدید است. مبادا فراموش کنیم عدالت محوری، شفاف‌سازی، جوان‌گرایی و تحول همان قول و قراری بود که باعث شد عموم مردم به لیست امید رای بدهند.


تعداد بازدید : 1237

ارسال نظر

ارسال